Skip to content
Cuvinte cheie, cum obțineți un avantaj în cursa pentru optimizare SEO

Cuvinte cheie, cum obțineți un avantaj în cursa pentru optimizare SEO

Cuvinte cheie, cum obțineți un avantaj în cursa pentru optimizare SEO. Profitați de beneficiile aduse de cuvinte cheie long tail pentru website-ul dvs. Studiați un articol despre cât costă optimizarea SEO.

Oricine a efectuat vreodată cercetări de cuvinte cheie cunoaște termenul de „cuvinte cheie long tail”. În același timp, este posibil să nu fie clar pentru toată lumea ceea ce sunt cu adevărat.

Cuvintele cheie long tail au întotdeauna un volum de căutare redus? Ele constau întotdeauna din 3-5+ cuvinte? Au întotdeauna concurență scăzută?

După cum vă așteptați, acesta este un subiect destul de complex, care poate deveni destul de confuz. Răspunsul scurt este atât da, cât și nu. Pentru a explica, trebuie să se dea un răspuns mai lung și mai elaborat.

Așadar, să investigăm în acest articol de pe blog care sunt cuvintele cheie long tail. Ce rol joacă în optimizare SEO, cum să le folosiți și ce concepții greșite ar trebui să uitați.

Ce sunt aceste cuvinte cheie long tail?

Întrebarea numărul unu este ce face ca un cuvânt cheie să fie lung? Iată 4 caracteristici distincte:

  1. constă din mai multe cuvinte (3-5+). Nu înseamnă că dacă o frază cheie este formată din mai multe cuvinte devine automat long tail. Cuvintele cheie long tail abordează subiecte foarte specifice;
  2. volum redus de căutare. Din cauza specificului lor, mai puține persoane le caută în online. Deci, din punct de vedere tehnic, cuvintele cheie long tail nu sunt tocmai populare;
  3. concurență scăzută. Cu cât popularitatea este mai redusă, cu atât concurența de cuvinte cheie este mai mică. Dar acest lucru nu este întotdeauna adevărat. Unele cuvinte cheie long tail au o întreagă linie de companii care concurează pentru top;
  4. rata mare de conversie. Cuvintele cheie long tail tind să fie foarte specifice în formularea lor. Rezultatele căutării lor se potrivesc, de obicei, cu mai multă intenție a căutătorului. Google prezintă celor care introduc cuvinte cheie long tail rezultatele exacte pe care le caută. Paginile care se clasifică pentru cuvinte cheie long tail tind să aibă o rată de conversie mai mare.

De ce contează cuvintele cheie long tail în optimizarea SEO

Volumul lor de căutare este scăzut întrucât nu sunt termeni populari. Cu toate acestea, rata de conversie a acestora sau cât de des satisfac solicitările de căutare este foarte mare.

De exemplu, interogarea de căutare „playstation” primește o mulțime de căutări în fiecare lună. Este posibil să fie o interogare informațională, ceea ce înseamnă că oamenii doar caută.

Însă, cuvântul cheie lung tail „durata de viață a unei baterii pentru playstation” primește doar 10 căutări pe lună. Cu toate acestea, paginile care vizează interogarea știu cu siguranță ce vrea utilizatorul să găsească.

Cuvintele cheie long tail obțin o pondere mare de căutări și creează o lacună de care putem profita. Puteți obține pagini cu un nivel ridicat fără concurență pentru mai multe conversii!

Gândiți-vă. Ce rost are să vizați o interogare de căutare populară care are multă concurență ce să luptă în Google? Puteți concura pentru 10 cuvinte cheie long tail în schimb.

Motivele principale pentru care cuvintele cheie long tail merită atenție

În primul rând, acestea sunt mai predispuse să conducă persoane mai aproape de sfârșitul ciclului de cumpărare. Cuvintele cheie long tail au o rată mare de conversie.

Cuvintele cheie long tail sunt extrem de eficiente în conducerea traficului către website-ul dvs. Datorită specificității, aveți o șansă mai bună de a scrie conținut ce răspunde direct la întrebările utilizatorilor. Prin urmare, se oferă o experiență mai bună pentru aceștia.

Clasificați acești termeni de căutare și puteți câștiga un trafic mai apropiat de conversie.

În al doilea rând, cuvintele cheie long tail sunt mai ușor de clasat. Nivelul lor de concurență nu e, de obicei, ridicat. Aceeași idee se aplică și pentru derularea campaniilor publicitare pe Google Ads. Cuvintele cheie long tail sunt, în general, mai ieftine de licitat.

Probleme legate de cuvintele cheie cu volum mare

Există multe companii care urmăresc cuvinte cheie cu volum mare. Cred că vor aduce mai mult trafic și vânzări. Există două probleme cu această abordare.

În primul rând, concurența pentru cuvintele cheie cu volum mare de căutare este, de asemenea, ridicată. Astfel, va fi nevoie de mai mult timp și resurse pentru a le clasifica.

În al doilea rând, termenii de volum mare sunt, de obicei, generali. Atunci când oamenii folosesc interogări generale nu sunt încă pregătiți să cumpere. E mai bine să folosiți o combinație de cuvinte cheie generale și long tail.

Cuvintele cheie long tail vă ajută să primiți persoane care vin pe website-ul dvs. cu intenție de cumpărare. Aceștia au o idee bună despre ce își doresc. Dacă le oferiți ce vor, va fi mult mai ușor să îi convertiți în clienți.

Construirea unor categorii mai specifice pentru magazine online poate crește substanțial veniturile. În loc să vizăm cuvintele cheie generale, când nu știți cu adevărat ce caută oamenii, apelați la căutări mai specifice.

Cuvinte cheie long tail prin intermediul căutării vocale

În afară de aceste două motive există și altele mai puțin semnificative. De exemplu, ajută la răspunsul asistenților vocali, precum și la rangul pentru termenul principal.

Când căutăm cu vocea noastră avem tendința de a ne îndepărta de cuvintele cheie scurte. Folosim expresii colocviale lungi pentru a exprima solicitarea noastră.

Începând cu 2019, există aproximativ 3.25 miliarde de dispozitive AI cu asistență vocală utilizate pe tot globul. Prognozele prevăd că acest număr va crește până la 8 miliarde în 2023.

Sunt atât de mulți cei care efectuează căutări folosind vocea lor. Vă puteți aștepta ca numărul de cuvinte cheie long tail să crească. Aveți un motiv suplimentar pentru a continua crearea de conținut pentru astfel de termeni.

Rezultatele căutării pentru un cuvânt cheie long tail vor include răspunsuri ce apar și pentru termenul principal. Chiar dacă aceste pagini nu se clasează efectiv pentru interogarea de căutare ce a fost introdusă.

De multe ori, website-urile se clasifică în funcție de mai mulți termeni principali. Au clasamente decente pentru milioane de alte cuvinte cheie.

Acestea sunt cuvintele cheie long tail, care au volume de căutare mai mici decât termenii principali. Primii îi împing pe cei din urmă în clasament, folosind corect motorul de căutare.

Tipuri de cuvinte cheie long tail

Când priviți un cuvânt cheie long tail trebuie să vă întrebați dacă intenția este generală sau specifică. Reprezintă un subiect individual sau se concentrează pe un subiect mult mai larg?

Cum este competiția în SERP? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să înțelegeți tipul de cuvinte long tail cu care vă confruntați. În funcție de scopul pe care îl servește, cuvintele cheie long tail pot fi împărțite în trei categorii:

  • suport;
  • specifice;
  • „ciudate”.

Primul tip nu reprezintă un subiect individual, dar acceptă teme mult mai ample. Google poate furniza rezultate de căutare pentru susținerea cuvintelor cheie long tail.

Poate include rezultate care apar și pentru termenul principal. Chiar dacă aceste pagini nu se clasează de fapt pentru cuvântul cheie introdus. Susținerea cuvintelor cheie long tail tinde să aibă o concurență mai mare, fiind mai greu de clasat.

Al doilea tip se concentrează pe un subiect individual. Astfel de cuvinte cheie long tail au un volum de căutare redus, foarte specific, fiind mai ușor de clasat. Rezultatele căutării vor include pagini ce se clasifică pentru termenul specific nu pentru un subiect general.

Din păcate, nu toate cuvintele cheie long tail se încadrează frumos în una din cele două categorii de mai sus. Vorbim de cuvinte cheie „ciudate” pentru că se pot concentra pe subiecte individuale. În același timp, acoperă subiecte mai largi. De exemplu:

  • cuvinte cheie long tail care indică un oraș sau o regiune: „oferte servicii SEO în România”;
  • întrebări de sezon: „tendințele modei sportive 2020”;
  • nume lungi descriptive ale unor obiecte specifice: „muzeul de științele naturii”.

În ultimul caz, chiar dacă interogările de căutare constau din mai multe cuvinte, acestea sunt „prea” specifice. Se referă la un singur obiect: un serviciu, un film, un loc etc.

Cum să găsiți cuvinte cheie long tail

Există o mulțime de modalități prin care puteți găsi cuvinte cheie long tail. Parcurgeți lista de mai jos și vedeți ce opțiuni vi se potrivesc cel mai bine.

Instrumente de cercetare a cuvintelor cheie

Instrumentele concepute special pentru cercetarea cuvintelor cheie vă vor oferi cele mai complete informații. Drept urmare, veți primi liste de cuvinte cheie similare și conexe. Acestea conțin o mulțime de cuvinte cheie long tail pe care să le utilizați.

Google Autocomplete

Google Autocomplete e una din cele mai ușoare și populare metode de a obține noi idei de cuvinte cheie. Mergeți doar pe Google și introduceți termenul principal.

Un aspect excelent al completării automate Google e că puteți adăuga orice caracter la căutare. Obțineți rezultate diferite de fiecare dată.

Încercați diferite combinații de cuvinte până când veți obține suficiente idei.

Google „Căutări referitoare la”

O caracteristică Google utilă care vă oferă mai multe idei semantice bazate pe căutări similare. Derulați în partea de jos a paginii cu rezultatele căutării până când această casetă este afișată.

În plus, puteți face click pe o opțiune de căutare aferentă sugerată. Derulați în jos pentru a obține căutări legate de interogarea de căutare.

Keywords Everywhere de la Chrome poate afișa o listă de cuvinte cheie conexe și sugestii.

Google „Oamenii au mai întrebat și”

Caseta conține o listă de întrebări în legătură cu interogarea de căutare introdusă. Dacă derulați puțin același SERP veți primi o listă de cuvinte cheie long tail sub formă de întrebare.

La fel ca în cazul „Căutări referitoare la”, puteți să căutați oricare dintre întrebările long tail. Obțineți o nouă listă de întrebări conexe. Practic, puteți continua să faceți acest lucru la nesfârșit.

Google Trends

Un instrument care vă poate ajuta să descoperiți tendințele legate de cuvintele cheie este Google Trends. Introduceți orice interogare de căutare și vedeți dacă interesul pentru acest subiect este în creștere sau în scădere. Puteți vedea dacă un anumit cuvânt cheie merită atenția dvs.

Pe măsură ce parcurgeți pagina aveți opțiunea de a explora subiecte conexe și întrebări de căutare.

Trebuie să aveți totul pregătit înainte ca un subiect să fie în tendință. Atunci când va fi momentul, acele articole vor fi scanate și indexate.

Raportul de performanță al Google Search Console

Dacă website-ul dvs. este în afaceri, poate că sunteți deja în top pentru cele mai bune cuvinte cheie. Permiteți-ne să vă explicăm ce vrem să spunem.

Este posibil să aveți deja mai multe pagini de clasare pe primele 5 SERP-uri Google. Și cuvintele cheie long tail sunt, probabil, deja clasate pe Google, dar nu le optimizați.

Efectuați anumite servicii SEO în paginile care clasează cuvinte cheie long tail. Acestea pot urca rapid în clasamente, putând ajunge pe pagina 1 în Google.

Cu Google Search Console găsiți aceste cuvinte cheie long tail în raportul de performanță.

Puteți găsi cuvinte cheie long tail pe care le clasificați deja în lista „Interogări”. După unele lucrări analitice ar trebui să puteți înțelege ce cuvinte cheie long tail merită atenție.

Forumuri și website-uri de întrebări și răspunsuri pentru cuvinte cheie

Forumurile și website-urile cu întrebări și răspunsuri vă ajută să rămâneți pe aceeași pagină cu publicul țintă. Astfel de resurse sunt concepute special pentru a adăposti diverse discuții.

Cea mai bună parte este că persoanele care participă la ele sunt suficient de angajate să se înregistreze. Aceștia vor purta conversații reale, la subiect.

Discuțiile care au loc pe astfel de website-uri acoperă subiecte ce sunt neglijate de motoarele căutare. Sau acestea nu oferă un răspuns adecvat pentru utilizatori.

Găsiți resursele care se concentrează pe nișa sau industria dvs. Căutați subiecte pentru care puteți crea conținut, oferind astfel cititorilor răspunsuri relevante.

După ce v-ați stabilit ca expert pe un website de discuții, oferiți răspunsuri. Conectați-vă la conținutul creat special pentru a răspunde nevoilor publicului dvs. O strategie de link building extrem de eficientă.

Pentru a găsi un forum relevant introduceți pur și simplu „topic+forum” în Google. Începeți să le alegeți pe cele mai promițătoare. În ce privește website-urile Q&A, unele din cele mai populare sunt Quora, Reddit și Yahoo! Answers.

Alte instrumente pentru idei de cuvinte cheie long tail

Cea mai bună metodă de obținere a cuvintelor long tail este prin intervievarea clienților sau utilizatorilor. Adresați-le clienților sau utilizatorilor dvs. întrebări deschise referitoare la subiectele abordate.

Ascultați cuvintele și frazele pe care le folosesc ca răspuns. Din ce în ce mai mult, modul în care oamenii caută este același cu modul în care vorbesc. Acest lucru e valabil mai ales în cazul cuvintelor cheie long tail ce sunt mai obscure.

Cu cât puteți utiliza aceste cuvinte și fraze, cu atât conținutul dvs. va fi mai bun pentru utilizatorul final. Dacă nu puteți vorbi cu clienții, puteți analiza, de asemenea, postări de pe platformele de socializare.

De asemenea, puteți apela la comunicarea prin e-mail pentru a găsi cuvintele pe care le folosesc. Uneori, analizarea postărilor sau a e-mail-urilor este chiar mai utilă decât conversația.

Analizează modul în care oamenii discută produsul sau serviciul dvs. în scris. Este chiar mai similar cu modul în care caută pe diversele motoare.

Fiecare mod de colectare a cuvintelor cheie long tail enumerat aici oferă ceva special. Asigurați-vă că încercați toate aceste opțiuni în parte.

Cum se utilizează cuvintele cheie long tail

Acum că avem cuvintele noastre cheie long tail, ce facem în continuare?

Creăm conținut pentru fiecare cuvânt cheie? Putem muta cuvintele în expresie sau trebuie să le folosim în conținut așa cum sunt? Totul depinde cu adevărat de afacerea dvs. și de tipul de conținut pe care îl publicați.

Aveți un website de comerț electronic cu mai multe produse oferite? Adăugați cuvinte cheie long tail la descrierea produsului. Încercați însă să le folosiți cât mai natural posibil.

Majoritatea cuvintelor cheie long tail sunt întrebări informative sau de susținere și aveți un blog? Puteți realiza un articol pe blog pentru fiecare cuvânt cheie long tail pentru a conduce traficul.

Cuvintele dvs. cheie long tail pun întrebări populare despre afacerea pe care o aveți? Este adecvat să creați o secțiune de întrebări frecvente cu răspunsuri la aceste întrebări.

Nu există o modalitate corectă sau greșită de utilizare a cuvintelor cheie long tail. Depinde cu adevărat de modul în care motoarele de căutare înțeleg intenția utilizatorului din spatele interogării. Și dacă aceasta se schimbă atunci când schimbați cuvintele.

Pentru unele fraze, ar putea fi bine să vă abateți de la expresia exactă. O modalitate de a verifica acest lucru e căutând fraza și văzând ce conținut se clasează deja bine.

Fraza de cuvinte cheie se află într-o nișă competitivă? Motoarele de căutare interpretează diferit sensul atunci când sunt ușor schimbate? În acest caz trebuie să fiți mai precis în utilizarea lor.

Identificați termenul principal și concentrați-vă conținutul în jurul său

O practică excelentă de implicare aici este modelul clusterului. Acest lucru se întâmplă atunci când găsiți mai multe subcategorii mari. De exemplu, cuvintele cheie, backlink-uri și optimizarea paginii.

Interconectați tot conținutul aferent de pe website-ul dvs.

În acest fel, veți stimula înțelegerea de către Google a blog-ului sau a website-ului în ansamblu. Faceți legătura dintre articolele long tail axate pe cuvinte cheie la cele care se concentrează pe termenul dvs. Acest lucru va împinge pagini care se clasifică pentru termenul principal mai sus în clasament.

Obiectivul nu e de a conduce trafic irelevant pe website. Afacerea trebuie să crească și să se îmbunătățească profitând de peisajul digital.

Acest lucru subliniază, încă o dată, importanța conducerii traficului relevant către website-uri. Cuvintele cheie long tail sunt modul în care puteți face asta pentru afacerea dvs.

Concluzie

Cine ar fi crezut că există mai multe cuvinte cheie long tail decât simple interogări de căutare? Un cuvânt cheie long tail poate avea un volum de căutare lunar redus.

Este posibil să nu fie întotdeauna ușor să întreacă urmăritorii. Poate face parte dintr-un subiect mai mare. Google afișează rezultate similare în ce privește termenul principal și cuvintele cheie long tail înrudite.

Așadar, vă invităm să analizați cuvintele cheie care conduc deja trafic pe website-ul dvs. Optimizați-le pe cele long taill pentru succesul în SEO Business.

Căutați modalități suplimentare de a vă extinde nucleul semantic. Folosiți metodele enumerate în acest articol de pe blog. Conectați-vă la conținutul care se concentrează pe termenul dvs principal.

Back To Top
Search