Ofertele SEO, de promovare Web, se fac în funcție de domeniul de activitate al website-ului și în funcție de concurență. Tehnic, SEO în Romania este relativ simplu pe unele domenii de activitate.
Lingvistic însă, poate fi o provocare. Iată de ce și cum putem avea succes în mediul online românesc.
România este o piață destul de populară pentru brandurile care doresc să se extindă pe plan național și internațional. Consumatorii români din mediul online, încep să se obișnuiască cu noua tehnologie.
În anul 2019, utilizarea internet-ului a crescut cu cel puțin 5%, ceea ce înseamnă că acum milioane de persoane au acces la web. Orele petrecute pe Internet sunt destul de multe.
Oferte de promovare Web, serviciile din mediul online
Numărul persoanelor care cumpără servicii sau produse din mediul online, va continua să crească. În România, internetul de mare viteză nu mai este considerat un lux.
Când vine vorba de atingerea publicului țintă în mediul online, Google reprezintă peste 95% din piața de căutare din Romania. Așadar, marketerii români nu trebuie să se adapteze la un nou motor de căutare nou, pentru a crea vizibilitatea mărcii.
Din punct de vedere tehnic, serviciile de optimizare SEO, rezolvă problemele de vizibilitate online. În altă ordine de idei, comportamentul de căutare românesc și selecția de cuvinte cheie pot fi destul de dificile.