SEO Off-Page

SEO Off Page, tehnici pentru a îmbunătăți poziția unui website.

Metodele de promovare care au scopul de a obține un clasament mai ridicat în SERP.

Ce înseamnă SEO off page

SEO off page se referă la tehnicile care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți poziția unui website.

Ne referim aici la clasamentul în pagina cu rezultatele motorului de căutare (SERP).

SEO Off-Page

SEO off page are legătură cu metodele de promovare, scopul fiind de a obține un clasament mai ridicat în SERP.

Spre deosebire de SEO on page, SEO off page se referă la activități în afara limitelor website-ului.

Cele mai importante sunt l​ink building-ul, social media marketing și social bookmarking.

De ce este atât de important SEO off page

SEO off page oferă motoarelor de căutare diverse indicii.

De exemplu, asupra modului în care alte website-uri și alți utilizatori percep o anumită pagină.

Un website de înaltă calitate și util are mai multe șanse de referințe (link-uri) de pe alte website-uri.

De asemenea, poate primi mai multe mențiuni pe social media. Astfel, este mai probabil să fie marcat și distribuit.

Ce este link building-ul

Link building-ul este cea mai populară și eficientă metodă de SEO off page.

Construind link-uri externe către website-ul dvs., încercați să obțineți încredere de pe alte pagini relevante.

Există și metode vechi care acum nu mai funcționează.

De exemplu, directoare de blog-uri, semnături de forum-uri, link-uri de comentarii, schimb de legături.

În realitate, contează mult mai mult calitatea link-urilor decât numărul lor.

Pentru a obține legături de calitate trebuie să înțelegeți ce conținut puteți produce.

Utilizarea platformelor de social media

Rețelele de socializare fac parte din SEO off page. O formă de backlink ce vă poate aduce trafic și recunoaștere.

Deși majoritatea legăturilor de pe rețelele de socializare sunt nofollow, acestea au totuși valoare.

Mențiunile din social media câștigă tot mai mult teren.

Factorii de clasare și configurarea corectă a unui profil de social media poate stimula și optimizarea SEO.

Promovarea socială în SEO off page

Promovarea socială nu mai este la fel de populară ca în trecut.

Totuși, este o modalitate bună de a obține trafic pe website.

În funcție de nișa dvs., puteți găsi website-uri specializate pentru a vă promova conținutul.

Analizarea backlink-urilor

În timpul unei analize de backlink trebuie efectuat un raport.

În plus, ar trebui să includă și un audit SEO al concurenților pentru a înțelege locul în care vă aflați.

Apoi, se poate realiza un brainstorming pentru a produce conținut de calitate.

În sfârșit, munca poate fi prioritizată în funcție de potențial și complexitate.

Stabiliți ținte ca legături cantitative și calitative pentru următoarele trimestre.

În același timp, concentrați-vă pe construirea mărcii.

Backlink-urile sunt încă foarte importante în 2020.

Așa cum s-a întâmplat de peste 20 de ani, backlink-urile sunt esențiale pentru succesul în optimizare SEO.

Încă definesc reputația și popularitatea mărcii dvs. pe web.

Cu toate acestea, backlink-urile nu funcționează ca în urmă cu 20 de ani.

Acum este mai mult despre calitatea legăturilor și relevanța acestora.

Este esențial să înțelegeți unde vă aflați, să planificați, să executați și să controlați activitățile de backlink.

Calitate peste cantitate în strategia de backlink

Obținerea de backlink-uri de pe orice website sau plata link-urilor care nu au nicio legătură cu website-ul dvs.

Acestea sunt exemple de eforturi pierdute.

Dacă website-ul care vă face legătura are o reputație slabă, valoarea sa va fi minimă.

Mai grav, poate fi considerat un website spam, ceea ce va duce la scăderea reputației website-ului dvs.

Obținerea unui link de pe un website de renume și relevant pentru industria dvs. este o realizare excelentă.

Cu toate acestea, rețineți că pagina pe care apare link-ul este adevărata afacere.

Pagina are puțină expunere sau un număr redus de legături interne?

Impactul nu va fi la fel de pozitiv ca pe pagina principală, de exemplu.

Ce se întâmplă dacă apare pe fiecare pagină a website-ului?

Acest lucru ar putea fi văzut ca un backlink spammy, deci este important să evitați și această extremă.

Analizați concurența din industrie

Este foarte important și util să vă uitați la concurenții dvs. de succes.

Analizați modul în care obțin legături de înaltă calitate, autoritatea domeniului și profilul lor de backlink.

Text ancoră, nofollow/follow link

Link-ul trebuie să fie cât mai natural posibil, evitând formulările care pot părea înșelătoare.

Foarte des, numele de marcă este cel mai folosit text de ancoră.

Asigurați-vă că raportul legăturilor nofollow nu este prea mare.

Nofollow înseamnă că website-ul care face legătura nu dorește să angajeze link-ul.

Este acceptabil să aveți un anumit procent de link-uri nofollow.

Încă, dacă acest raport ajunge la un nivel prea ridicat înseamnă că website-ul dvs. nu este de încredere.

Utilizarea de link-uri de pe .gov și .edu în SEO off page

Website-urile .gov și .edu au, în esență, mult mai multă încredere și putere ca cele .com, de exemplu.

Aveți posibilitatea de a obține un link de pe astfel de website-uri?

Are sens pentru afacerea dvs., aducând în același timp calitate și trafic relevant?

În această situație, legătura va fi foarte probabil benefică.

Operațiunea necesară de branding a afacerii

Link building-ul merge acum mână în mână cu brand building-ul.

Pe măsură ce ați crescut semnele digitale de recunoaștere, precum link-urile, creșteți și vizibilitatea mărcii.

Cele mai bune legături sunt cele care se află acolo unde clienții potențiali navighează pe web.

Sau acolo unde caută companii precum a dvs.

Dacă aceste backlink-uri vă oferă un trafic de calitate, înseamnă că este într-adevăr la locul potrivit.

Astfel, va aduce valoare reputației dvs. din mediul online.

Obținerea unui profil de legături

Este necesară efectuarea unui audit al profilului de legături și al principalilor dvs. concurenți.

Mai apoi, e nevoie de un plan pentru a vă dezvolta proactiv profilul de link building.

Aceasta este o activitate care nu se va încheia niciodată.

Pe de altă parte, noile legături de calitate trebuie să intre la intervale regulate.

SEO off page cu ajutorul unui influencer

O parte importantă în construirea mărcii este căutarea și găsirea unui influencer.

Cu ajutorul acestuia puteți câștiga utilizatori potențiali care nu se pot decide ce să aleagă sau să folosească.

Crearea de conținut valoros

Analizați conținutul pe care îl distribuie concurența dvs. relevantă.

Puteți să vă inspirați asupra conținutului de care aveți nevoie pentru a începe.

De asemenea, trebuie să identificați termeni și subiecte care au un volum de căutare semnificativ.

Vedeți ce nu se află încă pe lista dvs. de cuvinte cheie.

Link building unde calitatea este peste cantitate

Mulți cred că mai multe legături înseamnă mai bine, dar nu funcționează chiar așa.

Prea multe link-uri de o calitate scăzută și/sau spam iar website-ul dvs. pierde credibilitatea Google. Prin urmare, și vizibilitatea mult dorită.

Sunteți responsabil pentru legăturile care se orientează către dvs.

Ca proprietar al website-ului, sunteți responsabil pentru backlink-urile îndreptate către website-ul dvs.

De aceea, trebuie să monitorizați constant, să identificați link-urile proaste și să curățați profilul de backlink.

Care sunt backlink-urile ce trebuie evitate

Obținerea unui backlink care apare pe fiecare pagină a unui website este rareori o idee bună.

Mai ales dacă nu e setat ca nofollow.

În primul rând, poziția link-ului pe pagină este un factor cheie.

În al doilea rând, numeroasele backlink-uri vor conta doar dacă sunt de calitate.

Ce link-uri trebuie să evitați?

Cele care nu au legătură cu activitatea, cele din diferite limbi sau țări și de pe website-uri marcate ca spam.

Ați identificat care sunt acele legături toxice pentru dvs.

Cel mai bine este să folosiți instrumentul Disavow.

Luați legătura cu administratorii respectivi și cereți-le să le elimine.