Link Building

Link Building, cum puteți crește popularitatea unui website.

Link-urile sunt folosite de Google pentru a calcula relevanța paginilor pe care le accesează.

Asta înseamnă că misiunea de link building ar trebui realizată proactiv în același mod, indiferent de situație? Cu siguranță, nu.

Este important ca legăturile pe care le realizați să fie de calitate, astfel încât să nu vă afectați website-ul.

De asemenea, cele mai bune link-uri sunt link-urile din conținut.

Marketing prin conținut cu ajutorul unei strategii de link building

Link Building

Împărtășiți expertiza pentru a vă putea construi un brand.

De fapt, comunicarea clasică de link building ar trebui rezervată website-urilor și mărcilor mici sau noi. Sunt situațiile în care trebuie să se creeze un nume.

Gândiți-vă la fondatorul Heineken. Când berea nu era încă brand-ul de acum, se presupune că a mers din bar în bar să ceară Heineken.

Acesta amenința că va părăsi barul dacă nu avea în meniu acea băutură.

„Voi veni în acest bar doar atunci când îmi vei da un Heineken”

Același lucru este valabil și pentru website-urile mici sau noi care încă trebuie să își creeze un nume.

Este nevoie de timp, poate fi costisitor și nu atât de plăcut.

Însă este necesar pentru a obține acea minimă autoritate și vizibilitate în domeniu.

Autoritatea ridicată înseamnă o creștere în popularitate

Cu timpul, website-ul dvs. va crește în popularitate pentru produsul sau serviciul recunoscut oferit.

În acest mod, link-urile ar trebui să vină prin construirea mărcii. Devine mai mult o activitate de PR.

La fel s-a întâmplat și pentru Heineken.

Când berea a început să câștige premii nu mai era nevoie să meargă din bar în bar pentru vizibilitate.

Google evoluează constant cu tehnologia, integrând noi factori pentru clasament.

Acum, vizează semnale „offline” în legătură cu încrederea mărcii.

Companiile nou înființate ar trebui să se concentreze mai ales pe construirea mărcii în diferite moduri și pe optimizare SEO.

Ar trebui evitate cumpărarea sau cererea de legături. Apelați la cele 3 soluții: încredere, trafic și subiecte.

Website-urile de încredere cu un conținut tematic excelent obțin trafic.