Optimizare SEO, sfaturi pentru a vă îmbunătăți website-ul

Rolul unui manager de optimizare SEO nu este niciodată complet îndeplinit. Fie că adună noi backlink-uri pentru a rămâne relevant și competitiv, folosind funcții sau plugin-uri noi, sau editează conținut pentru a răspunde ultimelor tendințe de marketing digital, procesul nu se încheie niciodată.

Noi știm…

Optimizarea SEO a website-ului poate părea descurajantă și de multe ori este dificil să știi de unde să începi. Așadar, iată 50 dintre sfaturile noastre de top pentru optimizarea website-urilor, pentru a vă ajuta să mergeți mai departe în 2020.

Optimizare SEO, primele recomandări

Verificați dacă există legături interne sparte și dofollow. Asigurați-vă că toate legăturile interne sparte sunt eliminate sau fixate.

Asigurați-vă că etichetele dvs. de titlu descriu conținutul cu cuvântul cheie la început. Cuvintele cheie sunt esențiale pentru motoarele de căutare pentru a arăta website-ul dvs. celor care caută ceea ce oferiți. Optimizarea etichetelor de titlu este una dintre cele mai rapide schimbări pe care le puteți face pentru a stimula traficul website-ului dvs.

Legați paginile dvs. mai autorizate cu paginile de destinație cheie. Paginile autorizate care îndreaptă către paginile de destinație cheie vor stimula clasarea și traficul în paginile de destinație dorite.

Verificați erorile de acoperire ale Google Search Console. Încercați să reduceți la minimum numărul de erori din raportul „acoperire” al Consolei de căutare Google.

Corecția erorilor de acoperire este destul de importantă, deoarece altfel, aceste pagini nu vor apărea pe Google, ceea ce poate însemna o pierdere de trafic pe website. Instrumentul vă va oferi câteva indicații despre cum să remediați fiecare eroare.

Erorile și redirecționările

Remediați toate erorile 404. „Eroarea 404 care nu a fost găsită” va duce adesea la părăsirea completă a website-ului dvs., deoarece acesta își slăbește încrederea și își va pierde timpul încercând să găsească ceea ce își doreau inițial.

De obicei, acestea apar atunci când conținutul a fost șters, caz în care link-ul ar trebui eliminat sau mutat la o altă adresă URL, caz în care link-ul ar trebui să fie editat.

Remediați toate redirecționările interne, lanțurile de redirecționare și buclele de redirecționare. Redirecționările adaugă un „hop” suplimentar atât pentru utilizatori cât și pentru crawler-ele motoarelor de căutare.

Acolo unde sunt redirecții interne, puteți să le rezolvați cu ușurință, astfel încât să nu oferiți roboților o muncă suplimentară! Utilizați ScreaingFrog.com pentru a verifica redirecționările website-urilor dvs.

Examinați indexarea website-ului dvs. utilizând site: domain.com și asigurați-vă că tot conținutul dvs. este indexat.

Examinați viteza website-ului dvs. cu Google Lighthouse. Este un instrument excelent pentru auditul „performanței, accesibilității, aplicațiilor web progresive, SEO și multe altele”.

Scrieți-vă conținutul pentru utilizatori, nu pentru roboți. Scrierea conținutului dvs. direcționat către roboți îl va face mai puțin plăcut de citit pentru utilizatori. Asta duce la reducerea timpului de sesiune și la o creștere a ratei de respingere, în cele din urmă la scăderea SEO.

Includeți link-uri de ieșire către website-uri cu autoritate. Linkurile de ieșire ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine conținutul de pe pagina dvs. și vă pot ajuta să vă creșteți relevanța, reputația și scorurile valorice, încurajând, de asemenea, backlink-uri.

Următoarele 10 aspecte sunt mai tehnice

Evitați prea multe 301 redirecții pe website-ul dvs. Acest lucru va afecta viteza website-ului și va reduce bugetul de accesare.

Nu subestimați meta-descrierile. Descrierile puternice meta vor îmbunătăți CTR-ul (rata de click), deoarece utilizatorii sunt mai bine informați despre conținutul paginii dvs., făcându-i mai predispuși să facă click pe acesta.

Nu uitați că o redirecționare 302 nu trimite capital de legătură. Dacă ați implementat 302 redirecții, nu uitați că acestea sunt redirecționări temporare. 301 redirecționări sunt de preferat atât pentru utilizatori cât și pentru motoarele de căutare și vor efectua orice pondere a legăturilor de la pagina inițială la noua adresă URL.

Includeți cuvintele cheie LSI în conținutul dvs. Google. Cuvintele cheie de indexare semantică latentă sunt „termeni înrudiți conceptual pe care motoarele de căutare le folosesc pentru a înțelege profund conținutul de pe o pagină web”.

Verificați dublu website-ul dvs. dacă este mobil și receptiv. Acum este esențial să aveți în vedere modul în care arată și funcționează website-ul atât pe mobil, cât și, mai mult decât pe desktop sau laptop.

Actualizați plugin-urile WordPress pe care le folosiți. În acest fel evitați problemele de securitate.

Efectuați teste A/B utilizând Google Optimize pentru îmbunătățirea UX. Testarea A/B este o metodă simplă și rentabilă pentru orice aspect al afacerii tale. Vă oferă o analiză atentă și o privire profundă asupra performanței elementelor testate.

Link-urile interne contextuale au o valoare SEO mai mult decât legăturile interne de navigație. În optimizare SEO acestea oferă o valoare mai mare.

Evitați schimbarea structurii URL a website-ului. Schimbarea adresei URL poate duce la o mulțime de redirecționări interne și toate articolele postate anterior vor indica un URL greșit.

Examinați cuvintele cheie pe care concurenții dvs. le clasează și nu sunteți poziționat. Examinați unde reușește competiția dvs., dar nu sunteți prezent. Poate că vă lipsește un truc care poate fi ușor evidențiat de ei.

Am zis că pentru optimizare SEO aveți nevoie de multă muncă

Nu uitați să includeți eticheta „sponsorizat” la linkurile de afiliere. Eticheta „sponsorizat” poate reprezenta implicarea și sprijinul unei alte companii, oferind autoritate postării tale. Acest lucru este recunoscut atât de către roboți, cât și de către utilizatori.

Fiți la curent cu recenziile Google Webmaster Central Blog. Ca marketer digital ar trebui să fiți cu un ochi la acest blog.

Utilizați o strategie concisă de cuvinte cheie de mapare a cuvintelor cheie către adrese URL. Asigurați-vă că nu implicați canibalizarea cuvintelor cheie, prin trasarea cuvintelor cheie către adrese URL.

Verificarea dublă a cuvintelor cheie GSC cu multe afișări și câteva click-uri. Dacă identificați cuvinte cheie cu o mulțime de afișări și doar câteva click-uri, poate doriți să identificați motivul.

Încercați să schimbați eticheta de titlu sau descrierea meta pentru un text mai atrăgător pentru a încuraja utilizatorii să facă click. CTR-ul dvs. ar trebui să crească și astfel clasamentul dvs.

Asigurați-vă că nu aveți conținut duplicat. Dacă aveți un conținut duplicat va duce la confuzie pentru Google în ce versiune ar trebui să fiți clasat. Va scădea încrederea în website și, potențial percepția generală asupra mărcii tale.

Utilizatorii și concurența

Examinați intenția de căutare a cuvântului cheie pe care doriți să-l optimizați înainte de a scrie articolul. Dacă nu înțelegeți de ce un cuvânt cheie primește căutări ridicate, vă poate duce la scrierea de conținut irelevant pe care utilizatorii nu sunt interesați să-l citească.

Folosiți hărți de căldură pentru a îmbunătăți capacitatea de utilizare a website-ului. Planurile de căldură ale website-urilor agregă date pentru a arăta vizual comportamentul utilizatorilor pe o pagină web.

Fiecare pagină web trebuie să aibă diferite etichete de titlu. Etichetele de titlu duplicate vor conduce la motoarele de căutare care vă clasează doar pentru o pagină de pe website. În esență, evitați să deveniți propria competiție.

Sincronizați GSC, Analytics și Ahrefs cu Screaming Frog pentru a lua decizii mai bune. Datele primite în acest fel pot fi extrem de relevante.

Aflați legăturile pe care concurenții dvs. le au în comun și încercați să le obțineți. În mod similar, pentru a examina pentru ce se clasează concurenții dvs., puteți consulta și backlink-urile lor. Este posibil să găsiți website-uri autorizate cu o afiliere puternică la paginile dvs.

Asta nu este tot, deci să continuăm

Examinați pluginurile neutilizate și ștergeți-le pentru a economisi spațiu. Multe plugin-uri pot încetini viteza website-ului pentru optimizare SEO. Prin urmare, dacă nu sunt utilizate, ștergeți-le.

Configurați obiectivele website-ului pe Google Analytics utilizând Managerul de etichete Google și identificați paginile de destinație cu performanțe reduse.

Indiferent dacă se convertește pentru a trimite un formular, a viziona un videoclip sau a face o achiziție, paginile web au un scop și o acțiune dorită.

Urmăriți-le pentru a înțelege mai bine modul în care utilizatorii navighează pe website-ul dvs. și care pagini generează mai puține oportunități pozitive decât altele pentru a le îmbunătăți performanțele de optimizare SEO.

Compresați toate imaginile de peste 100 kb pentru a îmbunătăți timpul de încărcare a website-ului. Imaginile pot fi comprimate prin intermediul website-urilor cum ar fi TinyPNG.com. Acesta este un proces foarte rapid care poate îmbunătăți viteza de încărcare a website-ului dvs. dramatic.

Creați un sitemap xml și încărcați-l în Google Search Console și Bing Webmaster Tools pentru a îmbunătăți indexabilitatea. Sitemap-urile sunt o modalitate puternică de a face indexarea paginilor dvs. pe Google. Acest lucru este extrem de important pentru website-urile cu un număr mare de pagini, pentru a facilita Googlebot să-ți găsească conținutul și să îți indexeze paginile.

Optimizare SEO și evaluări periodice

Examinați fișierul dvs. robots.txt și asigurați-vă că nu interziceți paginile inutile. S-ar putea să doriți să blocați anumite pagini pentru a fi accesate cu crawlere de către Google.

Există anumite momente în care doriți ca Google să blocheze un director complet și să blocheze din greșeală pagini importante sau resurse valoroase. De asemenea, tu sau dezvoltatorii website-ului doriți ca temporar să blocați întregul domeniu și uitați să îl activați din nou.

Pentru a evita această greșeală, verificați starea robots.txt din când în când sau verificați erorile robots.txt din Google Search Console.

Construiți numai link-uri de pe website-uri legate de industrie cu un scor scăzut de spam. Motoarele de căutare utilizează legături de pe website-ul dvs. pentru a înțelege mai bine conținutul acestuia. Prin urmare, conectați-vă doar la cei dintr-un câmp asociat. Website-ul va fi exploatat printr-o afiliere puternică și legături autoritare.

Includeți adresa URL a sitemap-ului în robots.txt pentru ca Googlebot să o găsească mai ușor. Ajutați Google să vă găsească harta website-ului, incluzând adresa URL la sfârșitul fișierului dvs. robots.txt.

Asigurați-vă că numărul de adrese URL se potrivește aproximativ cu adresele URL indexate din SERP. Utilizați operatorul site: domain.com pentru a identifica câte URL-uri au fost indexate în motorul de căutare și pentru a-l compara cu adresele URL pe care le-a găsit instrumentul dvs. pe crawler. Dacă numerele diferă semnificativ unele de altele, probabil că aveți o problemă de indexare.

Certificatele de securitate au un scor important în optimizare SEO

Obțineți un certificat „https” dacă nu îl aveți deja. 84% dintre cumpărătorii online spun că abandonează o achiziție atunci când își dau seama că website-ul este nesigur.

Un certificat SSL oferă website-ului dvs. acest mic lacăt în bara browserului și poate beneficia dramatic în indexare.

Includeți text Alt descriptiv în imaginile dvs. Acest lucru ajută Google să înțeleagă despre ce este imaginea, pentru a o putea servi în rezultatele căutării.

Încercați să obțineți citări locale din directoarele de încredere, cu consecvență NAP (număr, adresă, telefon). Aceasta este o modalitate excelentă de a furniza informațiile cheie persoanelor locale, precum și de a vă ajuta să vă poziționați bine pe plan local.

Cereți clienților, colegilor și furnizorilor să vă lase o recenzie pozitivă pe Google, Yelp, Trustpilot și Glassdoor. Oamenii apreciază opiniile și recenziile altor persoane. O declarație este mult mai fiabilă dacă nu a venit direct de la marcă.

Persoanele adesea vor vedea mărci și website-uri în ordinea scorului mediu de recenzie. Prin urmare, asigurarea că aveți o mulțime de recenzii pozitive vă va ajuta să conduceți mai mult trafic către website-ul dvs.

Nu folosiți textul de ancoră exact. Prea multe legături de intrare cu exact același text de ancoră pot face de fapt să pară suspect și spammy, așa că asigurați-vă că este diferit de fiecare dată.

Aspectele importante pe final

Examinați toate paginile web care oferă valoare utilizatorului și aveți suficient conținut. Conținutul puternic va încuraja niveluri mai ridicate de implicare, care a devenit din ce în ce mai puternic în împingerea paginilor în sus.

Asigurați-vă că nu aveți versiuni duplicate ale website-ului dvs. (www, non-www, http și https).

O privire rapidă vă poate spune dacă aveți versiuni duplicate ale website-ului. Dacă este cazul, alegeți o versiune și redirecționați restul către cea aleasă.

Creați un cont Compania mea pe Google și optimizați-l pentru a vă îmbunătăți SEO local. Optimizarea unui cont Google „Compania mea” va ajuta Google să înțeleagă ce oferă afacerea dvs. și, prin urmare, să vă poziționeze mai mult pentru căutări conexe din zona dvs. locală.

Includeți autori reali pentru conținutul dvs. cu o legătură către o pagină de profil cu biografie. Autorii reali oferă autoritate conținutului tău. Oamenii sunt mult mai susceptibili să se angajeze și să aibă încredere într-o lucrare, dacă este scrisă de un expert în domeniu.

Includeți mărturiile clientului pe website-ul dvs. pentru a oferi încredere.

Includeți cel mai important cuvânt cheie în titlul paginii de pe pagina principală. Ajutați roboții și utilizatorii să înțeleagă despre ce este website-ul dvs. incluzând cel mai important cuvânt cheie în titlul paginii dvs. de pornire.

Gestionați adresele URL ale parametrilor cu etichete canonice îndreptate către sursa principală de conținut. Acest truc va rezolva problemele dvs. de conținut duplicat și va transmite autoritatea către conținutul principal.

Dacă ați ajuns până aici, chiar sunteți dornici să cunoașteți lucruri noi. Acest articol este foarte tehnic și toate aspectele discutate sunt importante. Deci, dacă sunteți încă nedumeriți, vă invităm să vedeți și alte articole, pe care le puteți găsi pe blog.

Lasă un comentariu