Cocos, informațiile relevante despre făina din acest produs

Cocos, informațiile relevante despre făina din acest produs și alte făinuri cu concentrație mare de omega. Faina de nucă de cocos este exact cum sună. Să aflăm împreună mai multe date.

Indiferent dacă sunteți nou la dieta Paleo sau nu, este posibil să vă familiarizați cu această făină.

Poate că nu ați folosit-o niciodată singură prin rețetele dvs.

Cu toate acestea, probabil că ați auzit despre unele dintre beneficiile acestei versatile făine fără gluten.

Faina de nucă de cocos este exact așa cum sună: făina făcută din nucă de cocos și face parte din categoria produse bio.

Poate părea imposibil de crezut că se poate realiza făină dintr-o nucă lemnoasă.

Cu toate acestea, este mai simplu decât ați putea crede.

Faina de nucă este de fapt un produs secundar al procesului prin care se produce laptele de cocos.

Pentru a face lapte de cocos, lichidul este extras din carnea de nucă de cocos folosind o presiune intensă.

În timpul acestui proces, rămân în urmă bucăți de carne de nucă.

Pentru a face făină, acele bucăți sunt uscate și apoi măcinate, fiind transformate într-o pulbere fină.

Beneficiile făinii de cocos

Pentru adepții dietei Paleo, principalul beneficiu al făinii constă în faptul că este atât gluten, cât și fără cereale.

Această făină este bogată atât în fibre, cât și în proteine. De asemenea, are o aromă dulce în mod natural.

Multe boabe trebuie îmbibate.

Datorită concentrațiilor mari de acid fitic, interferează cu absorbția mineralelor.

Un alt beneficiu al făinii este faptul că nu afectează disponibilitatea mineralelor.

Nu este necesară înmuierea: făina de nucă de cocos este sigură și gata de utilizare.

Vă place ceea ce ați citit până acum despre făina de nucă de cocos? Ce vă împiedică să o încercați?

Când vă hotărâți să faceți acest lucru rețineți următoarele sfaturi valoroase oferite de noi:

Sfaturi pentru utilizarea făinii

1. Făina de nucă de cocos poate fi folosită ca umplutură în rețetele de chiftele și fleică.

Cu toate acestea, va trebui să dublați lichidele sau bulionul din rețetă pentru a vă asigura legarea.

2. Rețineți că făina de nucă de cocos are un conținut foarte mare de fibre.

Creșterea dramatică a aportului de fibre dietetice vă poate deranja sistemul digestiv.

În aceste condiții încercați să nu mâncați prea mult dintr-o dată pentru a evita eventualele neplăceri.

3. Aveți nevoie de aproximativ ¼ cană de făină de nucă de cocos la 1 cană de făină tradițională.

Nu faceți greșeala de a apela la un schimb de 1:1.

4. Această faină este incredibil de absorbantă.

Nu uitați să adăugați o cană de lichid suplimentar pentru fiecare o cană de făină de nucă de cocos.

O multitudine de posibilități în utilizarea făinii

5. Deoarece nu conține gluten ca multe alte făini, aceasta nu se lipește laolaltă precum făina tradițională.

Asta înseamnă că va trebui să folosiți ouă suplimentare, aproximativ 6 ouă pe cană de făină de nucă de cocos.

6. Doriți să oferiți produsului final o textură mai ușoară și mai pufoasă?

Încercați să separați ouăle și bateți albușurile înainte de a le adăuga.

Acest lucru va ajuta la combaterea densității făinii de nucă de cocos.

7. Făina de nucă de cocos poate fi folosită pentru pudrarea cărnii și a legumelor înainte de prăjire.

8. Această făină poate fi puțin stângace. Înainte de a o folosi, cerneti-o o dată sau de două ori.

Mai apoi, amestecați-o bine alături de celelalte ingrediente din rețeta dvs.

9. Încercați să adăugați fructe sau legume piure la rețetele dvs. de produse de patiserie.

În acest mod puteți echilibra densitatea și uscăciunea făinii de nucă de cocos.

10. Țineți cont că înmuierea făinii de nucă de cocos nu este necesară.

Cu toate acestea, poate ajuta la îmbunătățirea texturii produsului final.

Bateți împreună făina de nucă de cocos cu ingredientele lichide din rețeta dvs. și lăsați-le să stea 15 minute.

Făina de nucă de cocos: comparații

Dacă ați încercat vreodată să folosiți făină fără gluten este posibil să știți cât de complicate pot fi acestea.

E posibil să vă ia ceva timp pentru a vă obișnui cu modul de „funcționare” pentru făina de nucă bio.

Pentru a vă face viața mai ușoară, începeți cu rețete concepute pentru făina de nucă de cocos.

Așteptați până când veți înțelege asta înainte de a încerca să o înlocuiți în rețetele familiei dvs.

Făina albă tradițională a fost prelucrată până a devenit ușoară de utilizat pentru majoritatea rețetelor.

Pe de altă parte, nu conține multe vitamine și minerale.

Chiar și făinurile „îmbogățite” nu sunt neapărat cele mai sănătoase variante.

Substanțele nutritive pot să nu fie într-o formă pe care organismul să o poate absorbi.

În plus, conține gluten care poate provoca tot felul de probleme de sănătate.

Faina de nucă de cocos, pe de altă parte, este complet naturală.

Este o sursă excelentă de fibre dietetice, proteine, mangan, vitamina C și acid lauric.

Aceasta este o grăsime sănătoasă pentru inimă care ajută la promovarea unei bune sănătăți a pielii.

Concluzie

Faina de nucă de cocos este un ingredient incredibil de versatil.

Pe de altă parte, există câteva lucruri pe care trebuie să le știți înainte de a încerca să o folosiți.

Într-un final, ați înțeles elementele de bază despre făina de nucă de cocos.

De exemplu, faptul că este mai densă și mai absorbantă decât făina tradițională.

În aceste condiții, sunteți gata să începeți să experimentați produsul în rețetele preferate.

Acest minunat ingredient fără gluten poate fi folosit pentru a face clătite, prăjituri, pui prăjit și multe altele.

Lasă un comentariu