SEO, îmbunătățirea traficului mobil pentru avantajele Google Shopping

SEO, îmbunătățirea traficului mobil pentru avantajele Google Shopping. Traficul mobil se dovedește tot mai popular și mai valoros pentru diverse companii.

Este bine să aveți o grijă corespunzătoare în strategia SEO mobilă. Verificați articolul din acest blog. Aflați 10 dintre cele mai bune metode de a obține un trafic mobil mai bun pentru website-ul dvs.

Optimizare SEO pentru mobil: un bilet către succes

Consumul de internet mobil deține o majoritate de 52% în întreaga lume. Pe de altă parte, peste 45% este deținută de desktop, cu un procent mic pentru navigarea pe tablete.

O mare parte din populație, dacă nu chiar majoritatea, navighează pe telefoane. Indiferent dacă aceștia lucrează, își verifică e-mail-urile, cumpără sau postează pe platformele de socializare.

Este mai important ca niciodată să vă asigurați că website-ul este optimizat SEO pentru traficul mobil. Clienții dvs. potențiali trebuie să dispună de cea mai bună experiență atunci când vă vizitează website-ul.

Doriți ca afacerea să își îmbunătățească zona de optimizare SEO? Sau diversele strategii de SEO Business? Iată care sunt cele 10 moduri de a obține un trafic mobil mai bun.

Optimizare mobilă pentru SEO excelent

Acest lucru poate părea evident, dar asigurați-vă că website-ul este complet optimizat și receptiv pe mobil. Aceasta înseamnă că pagina trebuie redimensionată automat pentru a se potrivi ecranului.

Trebuie să apară într-un mod atractiv vizual, ușor de navigat. De asemenea, ar trebui să se încarce rapid pe diversele dispozitive mobile. Puteți apela și la ultimele inovații în materie de inteligență artificială (AI) pentru website-uri.

A avea un website mobile friendly nu este doar un beneficiu pentru utilizator. Vă oferă o șansă de a obține un nivel mai ridicat și în rezultatele căutării. Website-urile cu o proiectare web deficitară, ce nu se pot optimiza pe mobil, pot fi afectate de algoritmul Google.

Atrageți utilizatorii de pe telefoanele mobile

Modul în care un website se optimizează tehnic pe dispozitivele mobile este deosebit de important. Cu toate acestea, nu trebuie neglijate nici celelalte aspecte, la fel de importante.

Includem aici un conținut puternic, cum ar fi articolele de înaltă calitate, imagini sau video. Acestea sunt găzduite pe un website prietenos cu telefoanele mobile?

Vizitatorii vor avea acces la un conținut ușor de accesat și de navigat.

Creați conținut pentru telefoanele mobile

Acceptăm faptul că o cotă-parte din traficul web provine de la telefonul mobil. Este evident că trebuie să-i menținem pe utilizatori implicați.

Puteți adapta atât articole lungi, cât și cele scurte, pentru un consum ușor. Experimentați prin intermediul unor videoclipuri scurte, informative și ușor de înțeles.

Majoritatea utilizatorilor de telefoane vor putea viziona o serie de videoclipuri de un minut. Mai ales în comparație cu un singur videoclip de 10 minute.

De asemenea, cu această abordare aveți mai multe oportunități pentru a crea mai multe pagini. Astfel, obțineți mai multe rezultate ale motorului de căutare și un trafic organic SEO mai mare.

Înțelegeți optimizarea SEO pentru telefoanele mobile

Ați lucrat din greu pentru un web design special al website-ului dvs. optimizat pentru desktop. Asigurați-vă că strategia dvs. SEO ia în considerare și vizitatorii mobili.

Încorporați strategia dvs. de analiză sau de cuvinte cheie specifice pentru telefoanele mobile. Nu uitați, nu ar trebui să înlocuiți, ci să îmbunătățiți optimizarea SEO pe care o aveți deja.

Verificați competiția

Ca întotdeauna, este foarte important să monitorizați concurenții din industria dvs. Nu numai pentru idei despre cum să-i învingeți, ci și pentru a vă inspira.

Nu este vorba doar despre conținutul mobil pe care îl oferă. Verificați cum apar paginile lor pe dispozitivul dvs. și vedeți ce vă place sau nu vă place la website-ul lor.

Vă poate ajuta să luați decizii viitoare pe care să le implementați.

Folosiți cuvinte cheie long tail

Combinarea mai multor cuvinte sau expresii împreună oferă o direcționare excelentă. Este posibil să nu genereze un volum de trafic mai mare decât cuvinte cheie mai scurte.

Cu toate acestea, ambele variante sunt valoroase, calitatea câștigând, cu siguranță, peste cantitate în acest caz. Există nenumărate avantaje oferite long tail SEO.

Fiți prezent și activ pe rețelele de socializare

Social media este extrem de importantă pentru companii și consumatori. În special având în vedere statisticile anterioare care plasează pe primul loc traficul din telefoane mobile. Este de neprețuit să deținem o prezență socială într-o formă, în funcție de natura afacerii și a publicului.

Există audiențe foarte diferite, precum Facebook și LinkedIn sau Instagram și Twitter. Toate aceste oportunități și conținutul cel mai potrivit ar trebui explorate.

Apelați la variante de interacțiune live cu utilizatorii

Peste 80% din utilizatorii de telefonie mobilă ar prefera să privească un videoclip în direct. E adecvat pentru munca dvs., chiar dacă este utilizat în mod redus?

De exemplu, în timpul unui eveniment special sau a unui podcast? Videoclipurile live sunt o modalitate atractivă de a vă împărtăși ultimele activități de afaceri. Puteți prelua întrebări și reacții în direct de la audiența virtuală.

Amintiți-vă doar să repetați mai întâi, dacă nu ați făcut niciodată acest lucru înainte. În mod ideal dintr-un cont, altul decât cel al profilului de afaceri!

Utilizați Google Analytics în optimizarea SEO pentru telefoanele mobile

Majoritatea website-urilor oferă o analiză CMS excelentă, iar Google Analytics este o alternativă viabilă. Majoritatea conturilor de socializare oferă și date detaliate. Statistici de implicare, rate de click sau timpul de pauză.

Nu a fost niciodată mai ușor să urmăriți progresul și să îmbunătățiți optimizarea SEO.

Obțineți trafic local

Multe organizații au identificat căutările de afaceri locale finalizate prin intermediul telefonului mobil. E inevitabil, mai ales atunci când clienții sunt în mișcare.

Afacerea dvs. primește clienți? Asigurați-vă că sunteți înregistrat pe Google my Business. Oferiți informații legate de orele de funcționare, date de contact și un link către website-ul principal.

Intrați în contact cu cât mai mulți utilizatori

Pe desktop puteți scăpa probabil cu formulare lungi de contact care necesită multe câmpuri de completat. Pe mobil, vizitatorii pot deveni nerăbdători.

Încercați să cuprindeți doar cele mai importante informații, în cât mai puțin timp posibil. Vizitatorii vor avea mai multe șanse să intre în contact, să se înscrie la newsletter sau să rezerve o întâlnire.

De fapt, există multe modalități de a încuraja vizitatorii să utilizeze pagina dvs. de contact. Un website prietenos pentru telefoanele mobile este un pas important. Atât în atragerea mai multor vizitatori, cât și în transformarea acestora în clienți.

Contribuție și conversie: abordarea unui marketing empatic

În lumea unor magazine online, conversiile se pot reduce în multe industrii, din diverse motive. Câteva excepții se referă la industria alimentară, cea de sănătate sau în finanțe. Într-un mediu în continuă schimbare, singura modalitate de a vă menține activitatea e să vă adaptați.

Ce pot face marketerii pentru a-și menține clienții angajați și pentru a nu pierde conversiile. Când e posibil, în acest timp? Cum ar trebui afacerile să-și poziționeze diversele produse sau servicii în fața publicului?

Deoarece evenimentele sunt în continuă schimbare, nu există răspunsuri clare deocamdată. Cu toate acestea, vă vom arăta cum diverse strategii de marketing empatic pot ajuta unele companii.

Acestea vor putea să se conecteze cu mai mulți clienți. Strategia dvs. de marketing digital se poate adapta în diversele perioade fără precedent.

Vom vorbi despre:

  • Trending Google care vă poate ajuta;
  • marketing empatic pentru generarea de urmăritori;
  • cum să profitați de reclamele ieftine;
  • elementele esențiale de copywriting.

Căutări în tendințe: auto-ajutor, fitness și învățare

Când țări întregi sunt blocate, piața dvs. este acum online.

Facebook raportează că a observat o creștere a utilizatorilor în ultimele săptămâni. Există o creștere de 70% sau mai mult a timpului petrecut în aplicațiile lor. Vizualizările pe Instagram și Facebook Live s-au dublat într-o săptămână.

Mesageria a crescut cu peste 50%, iar apelurile de grup au crescut cu peste 1000%.

Toate tranzacțiile s-au mutat în mediul online, din necesitate. Tot mai multe persoane aleg să interacționeze cu diverse companii prin canale digitale.

Google a mai declarat că un comportament de căutare poate fi afectat de diverși factori externi. Se înregistrează o creștere semnificativă a căutărilor de subiecte „do it yourself”.

A videoclipurilor cu exerciții la domiciliu sau cele tematice „cu mine”. De exemplu, „gătește cu mine” sau „studiază cu mine”.

Trebuie să reevaluați conținutul dvs. Creați conținut care îi ajută pe oameni să învețe ceva nou. Să se conecteze cu ei într-un mod mai personal și să contribuie cu ceva la bunăstarea lor generală.

Nu aparțineți industriei alimentare, de sănătate sau de finanțe? Cel mai bun mod de a rămâne relevant și de a crea conexiuni este cu ajutorul empatiei. Alinierea conținutului la educație contribuie mai mult decât simpla promovare a produselor și serviciilor.

Marketing empatic pentru generarea de urmăritori alături de optimizarea SEO

Marketing-ul empatic nu exploatează frica oamenilor. Mai degrabă vă puneți în pantofii clienților pentru a înțelege ce îi motivează. În acest mod le puteți oferi ceea ce își doresc.

Poate că vindeți diverse cursuri, sunteți un muzician sau un fotograf de nuntă. Puteți folosi aceste momente pentru a intensifica și a crea o conexiune cu publicul țintă.

Puteți reduce tarifele sau oferi ceva gratuit, făcând serviciile disponibile pentru mai multe persoane. Puteți să îi ajutați să economisească bani.

Este posibil ca acești pași să nu conducă imediat la conversii noi. Cu toate acestea, vă pot aduce câștiguri pe termen lung, în timp ce interacționați cu clienții noi.

Așadar, întrebați-vă. Există ceva ce puteți să oferiți publicului pentru ca aceștia să învețe? Puteți să acordați valoare pentru timpul lor?

Profitați de reclamele ieftine pe piața de optimizare SEO

În momente de criză afacerile își reduc din nou cheltuielile. Astfel, există mai puțină concurență în licitarea pentru plata per click (PPC) în anumite industrii.

O concurență mai mică înseamnă un cost mai mic al anunțurilor.

Mai mult, oamenii pot fi nevoiți să caute servicii în mediul online. Asta înseamnă că aveți o piață mai mare acum mai mult ca niciodată. Dacă nu ați încercat până acum Google Ads puteți lua în considerare o asemenea abordare în situații de criză.

Poate doriți să luați în considerare „deschiderea ușilor” către potențialii clienți din alte țări. Începeți o optimizare SEO internațională în diverse limbi și audiențe, dacă sunteți dispus să încercați.

Cum se abordează chestiunea copywriting-ului

Situațiile speciale pot afecta oamenii la nivel personal, de aceea contează cum transmitem mesajele. Iată câteva puncte demne de amintit pentru aceste perioade delicate.

  • fiți sensibil. În situații speciale este ușor pentru companii să ajungă insensibile. Sau să exploateze situația pentru a vinde un produs. Este important să analizați orice mesaj și să fiți mai atenți la cuvintele pe care le utilizați în conținut;
  • evitați să folosiți umorul. Este mai bine să aveți un ton serios, pozitiv și încurajator. Evitați să folosți umorul în aceste situații. Poate fi interpretat diferit de oameni. Intenția poate fi bună, dar rezultatul este posibil să difere;
  • analizați-vă formularea. Aveți grijă să nu folosiți cuvinte sensibile care au legătură cu subiectul de actualitate. Nu folosiți jocuri de cuvinte ce pot lua o turnură negativă. În schimb, fiți mai direct și mai succint cu mesajele;
  • folosiți surse credibile. Împiedicați răspândirea de știri false prin verificarea faptelor înainte de distribuire. Preluați informații numai din surse credibile;
  • schimbați ofertele. Actualizările se schimbă constant, în fiecare zi. Este important să aveți ofertele la zi. Ați putea, de asemenea, să schimbați un apel la acțiune în ceva mai neutru și relevant. Țineți cont de evenimentele curente la acel moment. Evitați cuvintele de urgență, utilizând în schimb formule ca „virtual”, „la distanță” sau „online”.

Google Shopping gratuit? Google plătește comisioanele platformei

După 8 ani de la lansare, Google a decis să deschidă gratuit platforma Google Shopping pentru toți utilizatorii. Ce înseamnă această decizie pentru agenții de publicitate? Ce se va schimba?

Google Shopping este disponibil pe piață din anul 2012. Recent, putem observa multe modificări care fac utilizarea platformei mult mai ușoară. Unele dintre ele au fost cauzate de controversele din jurul companiei, din ultimii ani.

În 2017, Comisia Europeană a aplicat o sancțiune financiară pentru Google. Compania a favorizat motorul său de căutare, abuzând de poziția dominantă pentru construirea unui monopol.

Zielel trecute, Google a anunțat încă o modificare. Renunțarea permanentă la taxele pentru utilizarea Google Shopping. Decizia este influențată de situația actuală din economia mondială.

O mulțime de magazine au fost nevoite să își închidă ușile. Procesul de vânzare în multe industrii a fost transferat în sfera online.

Cu toate acestea, putem observa un motiv suplimentar, legat de afaceri. Fără îndoială, Google ridică mănușa și începe concurența cu Amazon. Platforma deține o cotă corectă a pieței mondiale de comercializare online.

Google Shopping gratuit

Utilizarea gratuită a Google Shopping a intrat în vigoare la sfârșitul lunii aprilie în Statele Unite. Până la sfârșitul anului 2020 va ajunge și în restul țărilor.

Această modificare înseamnă că, din acel moment, secțiunea de cumpărături va afișa rezultatele căutării organice. Cu siguranță competiția din Google Shopping va deveni mai acerbă decât înainte.

Utilizatorii vor putea ieși în evidență, plătind pentru rezultate sponsorizate.

Produsele sponsorizate vor fi afișate în partea de sus și de jos a paginii cu rezultatele căutării. Situația nu va influența rezultatele căutării generale. Acestea vor rămâne sub formă de „carusel” plasate deasupra conținutului sponsorizat.

Integrări Google Shopping

Pe lângă deschiderea pentru un grup mai larg de potențiali utilizatori, Google anunță o nouă informație. Motorul de căutare va face echipă cu PayPal, platforma fiind mult mai ușor de utilizat.

Utilizatorii PayPal vor putea să se conecteze la Google Merchant Center. În acest mod, procesul de verificare al profilului se va realiza mult mai rapid.

Pentru a facilita încărcarea fluxului de produse, Google oferă integrare în diverse platforme specializate. De exemplu, Shopify, WooCommerce sau BigCommerce.

Lasă un comentariu