Skip to content

SEO On-PageSEO On-Page, importanța unui conținut bine realizat pentru website și creșterea performanței website-ului.

Optimizarea SEO on-page se referă la toate măsurile care pot fi luate direct pe website.

Toate acestea, pentru a îmbunătăți poziția în clasamentul de căutare.

Discutăm despre măsuri pentru optimizarea conținutului sau îmbunătățirea descrierii meta ori a titlului.

Importanța SEO on-page

De ce vă vizitează oamenii website-ul? Cel mai probabil, deoarece conține informațiile pe care le caută.

Prin urmare, ar trebui să scrieți conținut excelent. Motoare de căutare, cum sunt Google, Bing sau Yahoo!, vă citesc textul.

Conținutul ar trebui să fie despre cuvinte cheie potrivite, informație și lizibilitate.

SEO on-page constă din toate elementele de optimizare SEO pe care le puteți controla cel mai bine.

Dacă dețineți un website, puteți controla problemele tehnice și calitatea conținutului.

Problemele on-page ar trebui să fie abordate, întrucât sunt în propriile dvs. mâini.

Dacă realizați un website minunat, cu siguranță va începe creșterea în clasament.

Concentrarea pe SEO on-page va crește, de asemenea, probabilitatea ca strategia SEO off page să aibă succes.

Link building-ul cu un website sărăcăcios este o muncă foarte grea.

Nimeni nu vrea să fie legat de articole care sunt prost scrise sau care nu sunt interesante.

Cercetarea de cuvinte cheie pentru conținutul excelent

Este imporant să vizați cuvintele cheie potrivite și să nu le pierdeți pe cele mai importante.

În acest mod vă veți lupta să obțineți cel mai bun trafic pentru website-ul dvs.

Trebuie să știți care sunt cele mai căutate și ce alte teme sunt legate de afacerea dvs.

Optimizarea titlurilor și a descrierilor meta, parte din SEO on-page

Titlurile paginilor sunt adesea neglijate, dar sunt cu adevărat importante și foarte simplu de implementat.

Înseamnă că trebuie să le puneți în locul potrivit.

Fiecare pagină ar trebui să aibă titluri unice, care să indice clar focalizarea principală a acesteia.

Folosiți termeni pe care utilizatorii îi caută, deci în funcție de lista de cuvinte cheie.

Acest lucru este valabil și pentru pagina principală, pagina cea mai importantă.

Poate că sunteți un brand major cu o conștientizare a mărcii deja prezentă. Felicitări!

Dacă nu este cazul, evitați să folosiți doar numele dvs. de marcă.

Este important să apelați la cuvintele cheie care vă descriu cel mai bine afacerea.

Optimizarea imaginilor de pe website

Căutarea de imagini reprezintă pentru majoritatea industriei un avantaj SEO important.

Țineți cont de modul în care funcționează căutarea de imagini.

Căutarea de imagini e o oportunitate fantastică de a îmbunătăți conștientizarea mărcii.

Legăturile interne din SEO on-page

Legăturile interne sunt esențiale pentru SEO on-page, în special pentru website-urile mari. Nu pierdeți din resursele care ajung pe website-ul dvs.

De asemenea, prioritizați paginile sau secțiunile cheie ale website-ului.

Google parcurge website-urile urmând link-uri interne și externe.

Un bot Google ajunge pe pagina principală a unui website, după care ia urma link-urilor.

Urmărind link-urile, Google poate rezolva relația dintre diversele pagini, articole sau alt conținut.

În acest fel, Google află ce pagini de pe website-ul dvs. acoperă subiecte similare.

Date structurate

Google, Bing, Yandex și Yahoo! au convenit asupra unui format standard.

Schema.org este folosit pentru furnizarea informațiilor despre o pagină și pentru clasificarea conținutului acesteia.

Prin date structurate puteți să îmbunătățiți modul în care sunt afișate paginile.

Evitați conținutul duplicat prin activități de SEO on-page

Motoarelor de căutare nu le place conținutul duplicat care este indexat. Aveți multe pagini similare pe care nu le semnalizați ca atare?

Aceste pagini nu se vor clasifica bine și vă vor face dificilă indexarea paginilor cheie.

Conținutul duplicat poate fi confuz pentru utilizatori și algoritmii motoarelor de căutare. Poate fi utilizat și pentru a încerca manipularea clasamentelor de căutare sau de a câștiga trafic.

Drept urmare, motoarele de căutare nu sunt interesate.

Google și Bing sfătuiesc webmasterii să remedieze probleme legate de conținutul duplicat.

Căutarea vocală, noul trend în materie de tehnologie

Asistentul Google sau Alexa sunt doar două dintre acele dispozitive care transformă căutarea.

În loc să tasteze ceea ce caută, din ce în ce mai mulți utilizatori apelează la căutarea vocală.

Căutarea vocală perturbă deja marketing-ul online. Reprezintă o pondere importantă din numărul de căutări.

Pentru a fi gata pentru ea, toate website-urile trebuie să înțeleagă cum se schimbă optimizarea SEO clasică.

Back To Top
Search