Webinar, aflați care este alegerea potrivită în raport cu un podcast

Webinar, aflați care este alegerea potrivită în raport cu un podcast. apelați la serviciile noastre de optimizare SEO, pentru creșterea traficului organic.

Suntem siguri că ați auzit despre podcast-uri și webinarii de multe ori până acum.

Acestea nu sunt decât surse de cunoștințe care devin din ce în ce mai populare.

Care dintre ele e o alegere mai bună? În care merită să investiți? În acest articol de pe blog vom încerca să răspundem la aceste întrebări.

Care este alegerea mai bună: webinar sau podcast? Mulți oameni își pun această întrebare.

Marketerii le iubesc pe amândouă. Mulți freelanceri le folosesc zilnic. Ba mai mult, sunt formele obișnuite de comunicare!

Dacă aveți un cont LinkedIn, cu siguranță ați accesat un webinar sau un podcast.

Fie al unei companii, fie al unui specialist dintr-o anumită zonă.

Este o modalitate excelentă de a genera mai multe oportunități.

Cu cât aveți mai multe vizionări, cu atât deveniți mai popular și recunoscut în comparație cu concurența.

Webinar vs podcast: puterea celor din urmă

În prezent există atât de multe podcast-uri pe Internet.

Sunt considerate o formă de comunicare online, de obicei sub formă de înregistrare audio. Autorii unor astfel de podcast-uri discută o varietate de subiecte.

De la marketing pe Internet, la finanțe și până la stilul de viață.

Multe podcast-uri sunt împărțite în episoade, permițând o prezentare mai detaliată a subiectelor.

Multe companii folosesc podcast-uri pentru a-și promova marca.

Merită să găsiți un subiect interesant și popular care va fi legat de afacerea dvs.

Dacă împărțiți podcast-urile în episoade, puteți observa interesul spectatorilor. Vedeți dacă acesta scade sau crește.

Poate că așteaptă cu nerăbdare următorul clip video sau audio.

Podcast-urile au un obiectiv principal: de a împărtăși cunoștințe și experiență profesională cu ceilalți.

Dacă sunteți un expert într-un domeniu dat, împărtășiți-vă cunoștințele cu lumea.

În prezent, avem o mulțime de surse de informații. Merită să găsiți ceva unic, care vă va ajuta să ieșiți în evidență din mulțime!

Podcast-urile sunt, de obicei, realizate sub formă de interviu sau ca discurs.

Nu confundați asta cu o prelegere sau un seminar. Mesajul trebuie să fie simplu, clar și captivant.

Mulți participanți invită oameni celebri să demonstreze unicitatea prezentărilor lor.

După cum putem observa, podcast-urile au devenit populare în întreaga lume.

Majoritatea sunt realizate în engleză. Veți găsi acolo aproape orice subiect care vă interesează.

Podcast-urile sunt foarte prietenoase. Acestea sunt transmise prin sunet, deci nu trebuie să vă concentrați ochii asupra lor.

Este o modalitate excelentă de a vă completa activitățile zilnice.

Câteva cuvinte despre videocast-uri

Vorbind despre podcast-uri, ar fi greu să nu menționăm videocast-urile.

Mai simplu spus, videocast este un videoclip pe care îl puteți descărca sau urmări online.

Ceea ce este important, în cazul videocast-urilor publicul are posibilitatea de a vedea prezentatorul.

Cu siguranță, videocast-urile sunt considerate a fi mai fiabile.

Sunt o modalitate excelentă de a conduce cursuri, training-uri sau interviuri.

Datorită vizualizării, puteți atrage mai multă atenție din partea utilizatorilor.

Videocast-urile sunt destul de populare în multe țări, mai ales pentru că sunt apreciate în eficacitatea lor.

Ce este important, ele oferă o mare oportunitate de promovare a produselor.

Cu alte cuvinte, sunt considerate materiale promoționale.

Un mesaj profesional și autorizat este ceea ce aveți nevoie cu adevărat în aceste zile!

Creați un podcast bun

Cu siguranță, știți deja multe despre podcast-uri. Doriți să creați înregistrarea audio de debut, dar nu știți de unde să începeți?

Nu este nevoie să vă faceți griji. Verificați ce pași trebuie să faceți:

  1. subiectul: la început, merită să ascultați alte podcast-uri. Cu siguranță fiecare dintre ele sunt diferite. Selectați elementele cele mai interesante din punctul dvs. de vedere. Apoi, încercați să vă concentrați asupra lor. Alegeți un subiect interesant care se va lega de afacerea dvs.;
  2. numele captivant: printre cele mai semnificative elemente. Cu toate acestea, mulți participanți tind să uite de el. Mai presus de toate, ar trebui să fie simplu, scurt și să descrie afacerea;
  3. echipamente de înaltă calitate: multe depind de bugetul pe care doriți să îl cheltuiți. La început merită să investiți într-un microfon și un software de înregistrare.

Puteți înregistra podcast-uri folosind un microfon și o înregistrare vocală digitală. Smartphone-urile sunt o soluție rapidă și simplă. Au o funcție de înregistrare a sunetului de înaltă calitate.

Încercați să obțineți o aplicație pentru editare audio.

Vă întrebați când merită să publicați podcast-ul dvs. pentru a ajunge la cel mai mare public posibil?

Cel mai bine este să publicați un podcast o dată pe săptămână. Timpul cel mai optim este de 22 de minute.

Nu uitați să vă împărtășiți podcast-ul în multe platforme online.

Cele mai populare sunt Apple Podcasts (cunoscut anterior ca iTunes), Spotify sau Google Podcasts.

Cel mai bine este pe website-ul sau pe blog-ul dvs., în primul rând.

Webinar: o învățare de valoare

În epoca internetului, tot mai mulți oameni aleg webinariile. Care sunt principalele caracteristici ale acestui seminar online?

Mai presus de toate, este o metodă bună de a ajunge la un public nou.

Webinariile ar trebui să ofere cunoștințe de fond. Cu toate acestea, la început, este bine să vă prezentați.

Anunțați planul webinarului dvs. și, astfel, încurajați publicul să rămână la întâlnirea online.

Mai simplu spus, este un streaming live cu participarea publicului.

Răspunsul la întrebările participanților e foarte important aici. Întrebările pot fi adresate prin intermediul unui comunicator.

De obicei, la sfârșitul unui webinar, prezentatorul răspunde acestor întrebări.

Nu uitați să nu vă plictisiți publicul cu prea multă teorie care este, de asemenea, destul de importantă.

Desigur, este bine să relaxați puțin atmosfera cu câteva glume și exemple practice din viața dvs.

În acest fel, câștigați încrederea audienței și construiți o relație cu ea.

Luați în considerare cum doriți să fie webinar-ul dvs. Diapozitivele sunt întotdeauna o alegere bună.

Dar amintiți-vă că ar trebui să fie doar o completare a ceea ce spuneți sau un rezumat.

Dacă nu puteți decide cu privire la o opțiune, vă recomandăm testarea A/B.

Efectuați un webinar cu o opțiune completă și altul implementat parțial cu diapozitive.

Cu siguranță, publicul dvs. vă va informa ce tip de webinar a fost mai potrivit. Nu uitați că creați webinarii pentru public, nu doar pentru dvs.!

Webinariile sunt seminarii online în timpul cărora prezentatorul e cel care împărtășește cunoștințele sale.

Cum să realizați un webinar interesant?

Poate părea că rularea unui webinar este atât de simplă. Cu toate acestea, nu toată lumea e bună la discursuri publice sau să prezinte cunoștințe.

Dacă aveți o prezență bună și o carismă, oamenii vă ascultă cu nerăbdare.

Amintiți-vă că seminariile web sunt seminarii live.

În primul rând, pregătiți un scenariu pentru discurs, precum și o prezentare care va atrage atenția tuturor.

În al doilea rând, ar trebui să fiți pregătiți pentru eventualele întrebări ale participanților.

Un răspuns imprecis sau evaziv poate duce la reacții negative.

Încercați să vă mențineți publicul interesat de la bun început și să îl asigurați că merită să rămână cu dvs.

Nu uitați să vă asigurați că înregistrarea este de înaltă calitate. Toți participanții ar trebui să vă vadă și să vă audă bine.

Nu există timp aici pentru înlocuiri sau întreruperi.

Merită să fiți atenți la care este cea mai importantă diferență între cursul webinar și cursul tradițional.

Când derulați un webinar nu puteți vedea cu adevărat reacțiile oamenilor.

Fie că manifestă plictiseală sau entuziasm, pur și simplu nu puteți răspunde la aceste reacții.

Acesta e motivul pentru care ar trebui să le păstrați atenția cu un mesaj interesant.

Analiza comparativă dintre podcast și webinar

Am analizat asemănările dintre cele două tipuri de comunicări online:

  1. împărtășire de cunoștințe. Atât podcast-urile, cât și webinariile vizează prezentarea de subiecte în care un prezentator e expert. Modalitate excelentă de a atrage clienți ce manifestă interes pentru marcă și produse;
  2. o formă eficientă de publicitate. În timpul unui webinar sau al unui podcast mulți prezentatori își recomandă serviciile sau produsele;
  3. atragerea potențialilor clienți. Atât podcast-urile, cât și webinariile vă ajută să vă promovați marca. Încercați să găsiți un nume captivant și o imagine bună pentru a atrage un public mai larg.

Există multe diferențe între un webinar și un podcast:

  1. accesibilitate și comoditate. Podcast-urile sunt înregistrări audio disponibile tuturor după ce au fost publicate. Dacă le descărcați, le puteți asculta oricând doriți. Webinariile sunt o formă de difuzare în direct;
  2. economie de timp. Podcast-urile sunt pentru persoanele care doresc să obțină cunoștințe valoroase pe un subiect dat. Însă acestea nu au suficient timp liber pentru a participa la cursuri. Webinariile sunt întâlniri online care au loc într-un timp dat. În cazul lor, punctualitatea este crucială;
  3. interacțiunea cu utilizatorii. Oamenii pot asculta un podcast în mod repetat. Pe de altă parte, un webinar este prezentat o dată, dar publicul poate participa. Participanții pot pune întrebări, primind și răspunsuri;
  4. sursă de venit. Podcast-urile sunt în mare parte gratuite. Împărtășirea și descărcarea lor e legală. Webinariile pot reprezenta o sursă de venit pentru cei care le organizează. Este un seminar pentru care trebuie să plătiți.

Concluzie

Vă întrebați care dintre aceste forme, webinar și podcast, sunt pentru dvs.?

Depinde de cât de repede doriți să vă atingeți obiectivul.

În unele industrii este esențial să atragem din ce în ce mai mulți clienți, treptat.

În altele, în special cele sezoniere, ne concentrăm pe marketing rapid.

Publicarea de conținut valoros cu podcast-uri vă va permite să câștigați treptat audiență și să vă extindeți rețeaua.

Apoi, potențialii dvs. clienți vor avea acces permanent la conținut.

Webinariile vă oferă o șansă perfectă de a construi relații, de a interacționa cu un anumit grup de nișă.

Această formă este o modalitate de a vă împărtăși cunoștințele într-un mod multimedia și interactiv.

În acest fel puteți să obțineți un public vizat.

Indiferent dacă alegeți webinarii sau podcast-uri, sunt modalități excelente de a câștiga o nouă audiență.

Aceasta se poate transforma în potențiali clienți.

Ajustați-vă așteptările și obiectivele la recomandările de mai sus și faceți-vă propria rețetă pentru succes.

Putem fi siguri de un lucru. Atât webinar-ul, cât și podcast-ul sunt viitorul Internetului!

Lasă un comentariu