Cuvinte cheie, cum obțineți un avantaj în cursa pentru optimizare SEO. Profitați de beneficiile aduse…
Text, 6 sfaturi pentru a vă îmbunătăți stilul de a scrie conținut atractiv
Unii dintre noi sunt scriitori naturali. Aceștia pot scrie un text atractiv, distractiv, care poate fi citit în câteva minute. Alții nu au această abilitate.
Din păcate, aceasta nu este suficient pentru a păstra un flux de trafic organic constant.
Deși scrisul atractiv este parțial o problemă de talent, practica sigur ajută! În situația actuală, este extrem de important să scrieți un text care să păstreze atenția oamenilor.
Și, este posibil să mai aveți timp să lucrați pe website-ul dvs. și să puneți în practică aceste șase sfaturi. Aruncăm o privire la ce puteți face pentru a îmbunătăți stilul textului și asigurați-vă că, conținutul website-ului dvs. este atractiv vizual.
Ca să puteți scrie text, citiți mult text
Dacă doriți să dezvoltați un stil de scriere atractiv, ar trebui să citiți foarte multe. Nu contează dacă citiți romane, bloguri, reviste, ziare, etc. Cititul în mod regulat este un pas esențial către îmbunătățirea propriilor abilități de scris.
În primul rând, vă va învăța cum alte persoane își formează propozițiile și își construiesc paragrafele. De asemenea, dacă citești des, vei învăța cum să folosești glume și cum să te joci cu limbajul prin exemple reale.
În cele din urmă, o mulțime de lecturi, te determină să creezi o idee despre ceea ce face un text frumos de citit. Vei fi inspirat să scrii propriile tale articole minunate în cel mai scurt timp!
Formal sau informal
Majoritatea textelor web nu sunt foarte formale. Blogging-ul permite în special un stil informal. Cu toate acestea, nu toate blogurile sunt la fel și nu toți blogerii sunt la fel.
Așadar, ține cont de brandul și de publicul tău și decide-ți un stil formal, sau informal, pentru a te adresa cititorilor. Folosiți un stil care se potrivește atât dvs., cât și blogului și încercați să fiți consecvenți. În caz contrar, cititorii pot deveni confuzi.
De exemplu, la SEO SERVICES PLUS, încercăm să scriem cu entuziasm. Cu toții suntem tineri, compania noastră este tânără și în continuă schimbare și suntem pasionați de ceea ce facem.
Când oferi servicii SEO dezvoltarea continuă este pe ordinea de zi.
De asemenea, considerăm că un stil entuziast se potrivește publicului nostru. Vizionarea altor website-uri și oferirea unor lucruri de genul acesta vă pot ajuta, mai ales dacă nu sunteți sigur ce stil este potrivit pentru dvs.
Încercați să exersați cât mai mult. Scrisul are nevoie de exercițiu permanent. Puteți începe cu o idee, cu o structură sau doar să scrieți diferite gânduri ce vă trec prin cap. Numai așa puteți să evoluați și să vă formați un stil propriu.
Variația poate fi o soluție
Pentru ca un text să fie atractiv pentru un cititor, acesta ar trebui să fie variat. Aceasta înseamnă că ar trebui să încercați să evitați repetarea! Încercați să alternați propozițiile lungi cu cele mai scurte. Evitați cu totul propozițiile lungi. Citirea de pe un ecran tinde să fie grea și obositoare pentru oameni.
Propozițiile lungi și complicate îngreunează citirea.
Priviți modul în care sunt compuse propozițiile. Încercați să alternați succesiunea cuvintelor. Cele mai multe limbi permit tot felul de variații în ordinea cuvintelor.
De exemplu, o propoziție de genul: „la SEO SERVICES PLUS vă oferim oferte SEO avantajoase” poate fi scrisă ” verificați oferta noastră de servicii”.
Varierea compoziției propozițiilor tale poate face textul tău mult mai atractiv.
Încercați să utilizați sinonime dacă aveți tendința de a utiliza un cuvânt foarte des. Unii oameni folosesc cuvântul „și” sau „prea” foarte des. Folosirea unor cuvinte similare, precum „de asemenea”, „mai mult” sau „la fel de bine” ar putea face deja textul mult mai atractiv.
Nu folosiți concepte abstracte
Dacă scrieți un articol, ar trebui să încercați să utilizați termeni clari. Încercați să utilizați cuvinte care au sens pentru oameni, cuvinte pe care oamenii le pot vizualiza.
Scrierea despre „personal” și „angajați” rămâne abstractă, în timp ce scrierea despre „secretară” și „omul bun la toate” are mai mult sens.
„Optimizarea pentru motoarele de căutare” este un concept foarte abstract, în timp ce „poziția ridicată în rezultatele Google” clarifică extrem de rapid ce vrei să spui.
Desigur, de obicei trebuie să folosiți niște termeni și cuvinte abstracte în blogul dvs. Este în regulă, dacă vă asigurați că explicați acești termeni folosind și termeni concreți. Adăugarea de exemple exacte ar putea fi un truc extrem de util.
Căutați modalități de a vă condimenta textul
Există mai multe stiluri și tehnici pentru a scrie mai atrăgător. Chiar dacă nu sunteți un scriitor cu experiență, le puteți utiliza pentru a vă condimenta puțin textul.
Cu cât practicați mai mult, folosind aceste tehnici, cu atât va fi mai ușor. Puteți încerca diferite metode și tehnici, după care, să analizați care din ele au un impact mai pozitiv pentru cititori.
Folosiți metafore în text
Dacă spunem că cineva este rece ca gheața, știm cu toții că aceasta nu înseamnă literalmente că persoana este făcută din gheață. Utilizarea metaforelor sau expresiilor poate ilustra poziția ta și poate face textul tău mai distractiv de citit.
Oamenii înțeleg imediat ce vrei să spui, dacă folosești metafore și expresii cunoscute. Totuși, nu treceți peste o limită decentă. Scrierea unei postări pe blog cu 50 de metafore probabil nu este cea mai strălucită idee!
Spune o poveste în text
Toată lumea iubește o poveste bună și, probabil, majoritatea oamenilor sunt capabili să spună o poveste bună, în special din experiența personală.
Deci, de ce să nu încerci să folosești puterea poveștilor prin exemplul tău? Includerea unei povești (relevante) vă poate ajuta să atrageți interesul cititorului și să oferiți mai multă claritate.
Încercați piramida inversată
Un stil de scriere bine cunoscut în jurnalism, este piramida inversată. Aceasta înseamnă practic că, îți pui cele mai importante informații. Vei primi mesajul principal imediat și vei elabora paragrafele necesare.
Acest stil de scriere este deosebit de util acum, când conținutul web este din ce în ce mai folosit pentru a răspunde la fiecare tip de întrebare pe care o poate avea un căutător.
Cereți o părere din exterior
Indiferent dacă cereți cuiva să vă citească textul și să vă dea feedback sau să utilizați un instrument pentru a vă verifica textul, o părere proaspătă din exterior vă oferă întotdeauna o perspectivă nouă.
O părere din exterior îți poate sugera îmbunătățiri foarte utile.
Puteți cere vecinului, prietenului sau colegului dvs. să vă citească textul înainte de a-l posta online. Dacă cineva vă oferă feedback (constructiv), vă va ajuta să vă îmbunătățiți textul și să vă îmbunătățiți abilitățile de a scrie.
Dacă nu este o opțiune, de a lăsa pe cineva să-ți citească textul, există și instrumente (online) care îți pot analiza textul. Am descoperit un instrument cu adevărat nemaipomenit pentru a vă ajuta la scris.
Puteți introduce textul în aplicația Hemingway (cu o versiune online gratuită) și vă analizează textul imediat. Analizează, printre altele, dacă propozițiile din text sunt prea lungi sau prea dificile.
Concluzie
Desigur, doar câțiva dintre noi pot scrie la nivelul unor clasici. Unii oameni scriu mai ușor decât alții. Dezvoltarea unui stil de scriere atractiv este probabil mai dificilă decât a scrie într-o structură clară.
Cu toate acestea, cu puțină practică și utilizarea acestor șase sfaturi, toată lumea ar trebui să poată scrie o postare decentă pe blog. Dacă doriți mai mult ajutor în optimizarea conținutului dvs., ați putea urma și niște cursuri de pregătire online.
Scrisul poate fi o meserie de bază.
El îți poate fi util în multe contexte și în cadrul diferitelor job-uri de pe piață. Dacă ai de oferit un produs sau un serviciu, poți plasa un apel la acțiune în textul articolului.
Conținutul este și va rămâne o perioadă foarte important. Indiferent că este text, audio, video – toate au la bază scrisul. Chiar și conținutul video HD are un scenariu, care ghici ce, tot este scris. Asta dacă vrei să livrezi un conținut bun, chiar viral.
Orice conținut, indiferent de forma acestuia, are nevoie de promovare web. Dacă îți dorești să afli mai multe despre marketing digital, datele noastre de contact îți stau la dispoziție. Nu trebuie decât să ne contactezi. Ghici ce? Poți și să ne scrii.