Cuvinte cheie, cum obțineți un avantaj în cursa pentru optimizare SEO. Profitați de beneficiile aduse…
Expresii, de ce sunt importante și cum să le folosești în strategia SEO
Toată lumea vrea să atragă vizitatori unici pe website-ul său. Pe lângă cuvinte cheie, există expresii care îți pot veni în ajutor atunci când încerci să obții un clasament bun.
Unul dintre cele mai bune moduri de a face acest lucru este să vizați expresii, denumite și cuvinte cheie „cu coadă lungă”. În esență, acestea sunt expresii specifice pe care publicul le caută deja.
Care expresiile cu „coadă lungă”?
Expresiile sau cuvintele cheie cu coadă lungă sunt termeni de căutare care sunt mai specifici (și de obicei mai lungi) decât o interogare standard de căutare. Pot fi foarte utile atunci când elaborați strategia SEO.
Acestea tind să aibă o conversie mai mare, deoarece intenția de căutare este mai simplă. Atunci când cineva face o interogare folosind expresii, are deja intenția de a cumpăra. El caută doar locul de unde să cumpere – iar tu ai locul acela.
Articole recomandate:
- Lizibilitatea, o cerință tehnică sau un stil de a scrie pentru vizitatori
- Suport clienți, cum să construiți strategia eficientă care nu costă o avere
- Personalizarea, cum funcționează căutarea specifică în Google
- Comerț electronic, ce schimbări vom vedea pe piața online
- Psihografice, 6 moduri eficiente de utilzare într-o strategie de marketing
- Text, 6 sfaturi pentru a vă îmbunătăți stilul de a scrie conținut atractiv
- Business, sfaturi simple pentru începători în realizarea unui website
- UX, de ce este vital pentru strategia de optimizare SEO
- Intenția de căutare, cum stabilești nevoia reală din spatele unei interogări
- Video marketing, cum puteți profita de pe urma canalului de YouTube
Caracteristicile cheie ale cuvintelor cheie cu coadă lungă (expresii):
- ele constau din mai multe cuvinte (ceea ce înseamnă că sunt mai specifice);
- de obicei au un volum de căutare mai mic, dar și o dificultate mai mică a cuvintelor cheie;
- acestea tind să aibă o implicare și o conversie mai ridicată;
- ele sunt responsabile pentru cea mai mare parte a traficului organic (aproximativ 70%).
Oamenii folosesc expresii pentru a găsi lucruri specifice online. Dacă țintești un anumit public, oferă răspunsuri relevante când acesta are întrebări. Câteva exemple de expresii includ:
- Cel mai bun încărcător pentru MacBook Pro;
- Cum să schimbi o anvelopă;
- Cu ce mă poate ajuta SEO;
De fapt, aceste exemple pot fi regăsite în orice domeniu atunci când faci o cercetare de cuvinte cheie. Pentru fiecare termen identificat, poți fi sigur că mai există 5-7 expresii prin care acesta poate fi completat.
Câte cuvinte are o expresie?
Sigur că ai auzit pe undeva că o expresie înseamnă mai mult de 4 cuvinte. Nu este chiar adevărat. O expresie înseamnă doar un termen de căutare mai specific decât altul. Nu contează câte cuvinte are.
O expresie poate avea și două cuvinte, dar și cinci.
Să exemplificăm asta în context. Expresia „servicii de optimizare SEO Alba Iulia” este mai specifică decât „optimizare SEO”. Asta face ca acest termen să fie o expresie. Faptul că are o lungime mai lungă este un factor comun al unei fraze, dar nu și factorul definitoriu.
Această „coadă lungă” înseamnă că o expresie este mai specifică în căutare decât un termen. Deși termenul folosit în calitate de cuvânt cheie acoperă un teren mai mare, prin alăturarea unor expresii se poate trece de hotarul ariei de acoperire.
De ce este important să folosim expresii?
Am stabilit deja faptul că, cuvintele cheie mai lungi sunt mai specifice decât termenii de căutare standard. Acest lucru înseamnă că, de obicei, sa investit mai mult în cercetarea rezultatelor căutării. Sa gândit o strategie pentru a ocupa o poziție în acele rezultate.
De exemplu, o persoană care caută termenul scurt de „blog de marketing” are o intenție de căutare mult mai puțin specifică decât cineva care caută „cum să înființezi un blog gratuit”.
Cineva care caută expresia, are în opțiune mai multe acțiuni. Ei vor să facă ceva – fie că încep un blog, cumpără un domeniu sau doresc să construiască o listă cu e-mailuri. Cel care caută termenul mai restrâns este probabil cineva care dorește doar să se informeze sau caută unele sfaturi despre ceva.
Deci, de ce acest lucru este important pentru afacerea dvs.?
Răspunsul este simplu. Direcționând traficul din aceste expresii cu coadă lungă pe website-ul dvs., atrageți oameni care doresc să ia măsuri, indiferent dacă urmăresc:
- achiziționarea unor produse;
- înscrierea la o listă de e-mail;
- vizitarea unui magazin fizic.
Aceasta urmărește probabil ca să crească rentabilitatea ROI a marketingului de conținut. Mai ales dacă vă puteți clasifica bine pentru cuvintele cheie populare (și relevante).
Cum se face cercetarea cu expresii
Cercetarea pentru expresii se face exact ca o cercetare de cuvinte cheie. De fapt, aceasta este o cercetare de cuvinte cheie mai extinsă. Efectuarea acesteia este importantă pentru a atrage mai mult trafic organic.
Puteți urma următorii pași simpli pentru a identifica expresiile potrivite.
Găsiți termenul de bază
Să începem foarte simplu. Care termen descrie cel mai bine ce oferiți dvs.? Răspunsul trebuie să fie legat de oferta de produse și/sau servicii pe care o oferiți. Acestea pot fi „soluții software”, „oferte servicii SEO” sau „promovare web„.
Termenul de bază trebuie să reflecte produsul sau serviciul pe care îl oferiți.
Este posibil ca pentru oferta dvs. să fi identificat mai multe cuvinte cheie. Vedeți care din ele atrage cel mai mult trafic și extindeți cercetarea în jurul acelui cuvânt.
De exemplu: din termenul de bază „CRM”, puteți viza următoarele variații de expresii:
- „Cel mai bun CRM pentru întreprinderile mici”;
- „Cum să adăugați contacte într-un CRM”;
- „Ce este CRM și cum poate ajuta o firmă”.
Dacă nu sunteți sigur cu privire la termenul de bază, realizați un sondaj către clienții dvs. existenți în e-mailurile de confirmare a achiziției. Cereți un cuvânt care să vă descrie cel mai bine sau cuvântul la care se gândesc când văd produsul/marca dvs.
Acesta este, de obicei, termenul dvs. de bază – și modul în care te-ar descrie oamenii care au îndeplinit un obiectiv imens (achiziția de la tine). Nu uitați că, obiectivul dvs. este să atrageți mai mulți oameni similari cu cei care vă sunt deja clienți.
Utilizați funcția Interogări conexe Google
Ca să fiți sigur că nu lipsește nimic, mergeți direct pe Google. Atunci când începeți să introduceți o întrebare, va apărea o casetă de sugestii.
Adăugați un prefix sau un sufix la termenul de bază, cum ar fi:
- Ce este (termenul identificat);
- Cum funcționează (termenul identificat);
- Cel mai bun (termenul identificat);
- (termenul de bază) pentru;
- De ce să folosești (termenul de bază).
Când faceți acest lucru, aruncați o privire la aceste sugestii. Notați aceste expresii pe care le-ar pute căuta clienții. Identificați-le pe cele mai relevante și scrie conținut util pornind de la ele.
O altă sursă de întrebări înrudite în pagina de rezultate Google este panoul de jos cu Căutări conexe. Poate vindeți un produs complementar pentru alt produs, deci trebuie să atrageți și acel public.
Conectați termenul la un instrument de cercetare de cuvinte cheie
Cum treceți acele cuvinte cheie de bază la o variație de expresii. Mergeți către KWFinder și introduceți termenul de bază. Veți vedea o grămadă de cuvinte cheie aferente, alături de informații importante.
Obțineți astfel informații cum ar fi volumul de căutare și o listă de concurenți care ocupă momentan punctele de top într-un rezultat de căutare Google pentru acea frază.
Parcurgeți lista și bifați toate frazele care sunt:
- relevante pentru termenul dvs. de bază;
- este probabil să fie căutat de către clientul dvs. vizat.
Google limitează completarea automată la maximum 10, astfel încât va trebui să vă implicați pentru a obține o cantitate decentă de sugestii. Cu toate acestea, KWFinder le arată pe toate într-o listă eficientă.
Alternativ, puteți găsi mai multe expresii bazate pe întrebări folosind un instrument gratuit numit „Răspuns public”. Cu toate acestea, servește doar ca instrument de sugestie pentru cuvinte cheie. Nu obțineți valori cum ar fi volumul de căutare sau dificultatea cuvintelor cheie.
Săpați în analizele website-ului dvs.
Nu trebuie să începeți să direcționați de la zero expresii. Găsiți ceea pentru ce sunteți deja clasat și termenii în care oamenii caută să vă găsească website-ul dvs., utilizând raportul de performanță din Google Search Console.
În aceste analize, puteți găsi cuvinte cheie, pentru care expresiile se vor dezvolta natural. Puteți importa aceste date în instrumentul de cercetare a cuvintelor cheie pe care îl folosiți și vedeți ce cuvinte cheie ar merita urmărite.
Căutați expresii în feedback-ul clienților.
Feedback-ul clienților este de neprețuit pentru companii. Întrebați-vă, „ce termeni sau expresii întreabă clienții în timpul procesului de vânzare sau după ce devin clienți fideli”? Vrem ca mai mulți oameni ca ei să ajungă pe website-ul nostru, să își rezolve problemele și să le oferim un loc pe lista noastră de achiziții.
Puteți pune întrebări precum:
- Ce căutați când ați decis să procurați un produs ca al nostru?
- Ce termeni ați căutat pentru a ne găsi?
- Ce conținut ai citit înainte de a cumpăra?
Este posibil să găsiți răspunsuri de genul „Am căutat „cel mai bun CRM pentru întreprinderile mici” sau faptul că au citit ghidul dvs. de comparație înainte de a deveni client.
Orice găsiți, conectați acești termeni la un instrument de cercetare a cuvintelor cheie. S-ar putea să găsiți fraze similare, înrudite, pe care le puteți viza pentru a atrage mai mulți clienți potențiali pe website.
Când o expresie este „bună” de utilizat?
Există miliarde de expresii pe care le puteți alege, așa cum veți vedea în timpul procesului de cercetare a cuvintelor cheie. De unde știi care ar trebui să o folosești? Care este cea mai valoroasă?
În general, o expresie „bună” are în vedere aceste trei lucruri:
- popularitate (volum de căutare);
- dificultate pentru cuvinte cheie;
- cât este de relevantă.
Cum să vă folosiți de expresii
Ați stabilit o listă cu expresii și sunteți siguri că vizitatorii dvs. ideali le caută. Următorul pas este utilizarea lor pe website. Acest lucru va spune motoarelor de căutare că vorbești despre ceva legat de aceste expresii, sporindu-ți șansele de a te clasifica bine pentru acestea.
Nu încercați niciodată să utilizați cuvintele cheie în mod artificial în conținutul dvs. doar pentru a le clasifica. Google este suficient de inteligent pentru a afla acest truc. În loc să umpleți textul de cuvinte cheie, scrieți cel mai bun conținut pe subiect și scrieți în mod natural.
Utilizați cuvântul cheie de focalizare în mod înțelept în elementele principale (cum ar fi titlul, subtitlul, alineatele, textul alt), dar nu uitați de bunul simț. Dacă vă concentrați pe o expresie ceva mai lungă este nefiresc să o folosiți de 6 ori într-o postare pe blog.
Gândiți-vă la intenția de căutare.
Cea mai mare greșeală când vizați expresiile este să presupuneți că o postare pe blog este răspunsul. Tot ce trebuie să faci, este să îți alegi termenul, să scrii o postare de 1.000/1500 de cuvinte și să o publici pe blogul tău, nu? Nu neapărat!
Primul pas absolut în direcționarea expresiilor este să decideți tipul de conținut pe care îl veți utiliza, pe baza intenției din spatele expresiei.
Intenția de căutare descrie motivația persoanei care caută termenul. Vă poate spune cum să vă împachetați conținutul pentru a fi cât mai relevant pentru vizitatori.
Concluzie
Există sute de expresii pe care le caută publicul tău. Urmați pașii pe care i-am împărtășit în acest articol pentru a le găsi, apoi începeți să le vizați pe website-ul dvs. pentru a spune motoarelor de căutare și clienților că informațiile oferite sunt valoroase.
În curând veți începe să înregistrați o creștere constantă a traficului organic.
Dacă credeți că aceste sarcini vă ocupă prea mult timp, puteți accesa datele noastre de contact pentru a solicita o ofertă personalizată de servicii SEO.